Hehe samme herKjipthadde håpa at noen flere kg skulle forsvinne uten innsats
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe samme herKjipthadde håpa at noen flere kg skulle forsvinne uten innsats
![]()
Så deiligUtrolig forskjell på hverdag og helg ja.har fått bakt gulrotkake i dag jeg
1 mnd bursdagskake
![]()
Hvilken størrelse bruker babyene nå? Her har hun på body i 56, strømpebukse i 50/56 og kjole i 62. Litt forskjellig maohar ikke prøvd body i 62 ennå men tror egentlig de vil passe
Bruker mye ullbody fra janus i 60, litt stor men varm og deilig
![]()
Bruker 56 og 62 nåhadde en kjole i 68 på, men den må være liten i str
![]()
Hihi ja det varierer mye hvor stort det er syns jeg![]()
hehe her ogsåLitt bolledeig her![]()
ja det er smått...men noen av bodyene der er mer tøyelige i stoffet også syns jeg...Bruker mye hust and claire, og det synes jeg er lite i str![]()
ja hehe...blir litt voldsomt for begge endaSkjønner jeg godt![]()
ja det er smått...men noen av bodyene der er mer tøyelige i stoffet også syns jeg...
ja, dumsnill sier mannenDu er nesten for snill da!!
50 mestHvilken størrelse bruker babyene nå? Her har hun på body i 56, strømpebukse i 50/56 og kjole i 62. Litt forskjellig maohar ikke prøvd body i 62 ennå men tror egentlig de vil passe
Bruker mye ullbody fra janus i 60, litt stor men varm og deilig
![]()
De har heldigvis 2Hehe Åjada får stekeovnen kjørt seg
![]()
Nei, vi snakker jo om å adopsjon vi da også....men mulig mannen er for gammelJa ikke sant. Hehe. Vet ikke om vi vil ha en tredje heller såkobber eller hormon?
vet ikke hva spiral egentlig..du ?Ja ikke sant. Hehe. Vet ikke om vi vil ha en tredje heller såkobber eller hormon?
Åja stemmerNei, vi snakker jo om å adopsjon vi da også....men mulig mannen er for gammel![]()
vet ikke hva spiral egentlig..du ?Ja ikke sant. Hehe. Vet ikke om vi vil ha en tredje heller såkobber eller hormon?
Aner ikke. Skal høre med legenvet ikke hva spiral egentlig..du ?
men når begynner det?Hehe![]()
huff da...slitsomt med sånne netter...har var det ikke gale i nattHallaisvi har vært våken i nesten hele natt vi
sov fra 23 til 01.30 og fra 08.30 til 10.20. Resten av natta har O hatt store våkne øyne og masse lyder. Litt smådupping innimellom self
det var straffa for at han sov masse i går!
20 vel?men når begynner det?