Godmorgon ja hærligt. De behøvde eg. Sov du gott då ??så deilig. Så fikk du sove litt lengre![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godmorgon ja hærligt. De behøvde eg. Sov du gott då ??så deilig. Så fikk du sove litt lengre![]()
Godmorgon. Kos deg me shoppingGod formiddag jenter
Siste dag i Warszawa, shopping på planen!
Ha en flott dag!![]()
Si at dere kan spise der så slipper dere å lage middag?,Hvordan skal jeg få lurt med meg mannen på IKEA i dag?vet han fikk gave av broren sin i cash for å kjøpe kommode
kjenner at jeg godt kunne dratt å "kjøpt" den. Å litt andre småting i ettermiddag
de åpner kl 14
![]()
Takk for detGodmorgon. Kos deg me shopping![]()
Så koselig, kreative er de daGod morgen! Er dere våken? Her har jeg fått servert frokost på sengen av jentene. De synes tydeligvis det var innafor for med litt sjokolade til dessert. Knekkebrød med brunost, en mini marssjokolade og nonstop.. Haha!
Det er gøy syns jegJa. Vi er noek gode skravlehøner![]()
Kos deg snuppa!God formiddag jenter
Ha en flott dag!![]()
Du har jo vært flink skravler!Det er gøy syns jegdetter av lasset over helgen da men , fram til nå er jeg veldig fornøyd med innsatsen
![]()
God formiddagGod formiddag jenter
Ha en flott dag!![]()
I dag er det kalkun middag med familien på menyenGod morgenplaner for dagen ? Her skal vi pynte pepper kake hus
![]()
Takk søte duKos deg snuppa!
Takk, gleder megGod formiddag. Kos deg
. Høres gøy ut
![]()
Ikke shopping for mye daTakk søte du![]()
Kjekt med alt man er ferdig medMannen hade tom satt begge barnen i badekar så fikk de dusja slipper me
Det senare ikveld![]()
Hoho, er begrenset hvor mye vi får i kofferten desverreIkke shopping for mye da![]()
Så greit å være ferdigMannen hade tom satt begge barnen i badekar så fikk de dusja slipper me
Det senare ikveld![]()
He he ja er vel gjerne detHoho, er begrenset hvor mye vi får i kofferten desverre![]()
Ja uffGod morgen. Så kjedelig.