Skravletråd desember

Nei, kanskje rydde litt på kjøkkenet før jeg begynner på frokosten til mannen :rolleyes:

God morgen! Er dere våken? Her har jeg fått servert frokost på sengen av jentene. De synes tydeligvis det var innafor for med litt sjokolade til dessert. Knekkebrød med brunost, en mini marssjokolade og nonstop.. Haha!

God morgen! Er dere våken? Her har jeg fått servert frokost på sengen av jentene. De synes tydeligvis det var innafor for med litt sjokolade til dessert. Knekkebrød med brunost, en mini marssjokolade og nonstop.. Haha!
Så koselig da.

Her har ungene fått litt eple, så skal vi lage frokost etterhvert, trolig med kakao, men jeg er litt lat...

Så koselig da.

Her har ungene fått litt eple, så skal vi lage frokost etterhvert, trolig med kakao, men jeg er litt lat...

Har natten gått greit med alle de små? Jeg er så lat at jeg gir ungene rett I koppen-kakao. De synes det er godt :p

Så søte dem er.
Har vært oppe siden kl 5, jeg

Oi, det var tidlig morgen. En liten morgenfugl som vekket deg?

God morgen! :)
Har vært oppe siden 06:30 her, gitt snuppa grøt og stell -så lagt henne igjen. 3åringen, 4åringen og 5åringen (har hatt 4 og 5 åringen på overnatting, er ungene til ei venninne) har stått opp og spist frokost. 2åringen sover enda. Når han våkner skal vi steke pepperkakehus og pepperkaker! :D

Kan tenke meg at jentene syns det var utrolig gøy med frokost på sengen! Så koselig gjort ;)

ja. Satser også på det :) ble ingennnatt der hun sov gjennom, men opp 2 ganger som normalt :p

Frøkna her har faktisk sovet ganske greit i natt...oppi min seng da vel og merke, men har ikke våknet ørten ganger som hun pleier

God morgen! :)
Har vært oppe siden 06:30 her, gitt snuppa grøt og stell -så lagt henne igjen. 3åringen, 4åringen og 5åringen (har hatt 4 og 5 åringen på overnatting, er ungene til ei venninne) har stått opp og spist frokost. 2åringen sover enda. Når han våkner skal vi steke pepperkakehus og pepperkaker! :D

Kan tenke meg at jentene syns det var utrolig gøy med frokost på sengen! Så koselig gjort ;)
Lurer på om vi også skal bake noen pepperkaker i dag.. Har ferdig deig. Får se hva kroppen min orker.

Ja, veldig koselig. De er så gode atte :) Får nyte freden mens jeg kan. De sitter nede og ser på tv nå, og jeg er fremdeles i sengen. Når babyen kommer så blir det andre boller :p

Back
Topp