Amme bh

Har KappAhl sine og var veldig fornøyd sist. Har brukt de litt nå og synes ikke at de sitter så godt lenger. Sikkert puppen som har forandret seg. Skal holde utkikk etter nye :)
 
Er de på kappahl med spiler? Prøvde noen uten spiler på Cubus å de likte jeg ikke. Har ikke de minste puppene for og sundet sånt:/ var ingen hold...
 
Er de på kappahl med spiler? Prøvde noen uten spiler på Cubus å de likte jeg ikke. Har ikke de minste puppene for og sundet sånt:/ var ingen hold...
De er uten spiler. Skal helst unngå det pga større fare for brystbetennelse.
 
Ja ser den. Men må jo ha noen så er litt hold i, hehe
Ja, ser den også ;)
Er bare livredd brystbetennelse! Jeg fikk det nesten da jeg hadde melkespreng og synes det var verre en fødselen. Hun ene barnepleieren redda livet mitt ;)
 
Hadde tre brystbetennelser sist.. Anbefales IKKE!
Nei!
Var jo heldigvis på sykehuset. Var helt utslått og plutselig sto det 5 stykker rundt senga mi og diskuterte hva de skulle gjøre. Ble pakket inn i ull ;)
 
Har kjøpt en fin en uten spiler med blonder fra Cubus. Syns den var fin og god, men jeg har så pupper da så trenger ikke så mye støtte ;)
Jeg har også en sånn her :)

Også har jeg en i to str opp fra HM bare. Vet ikke hvilken str jeg ender på denne gangen, så tipset mitt er å ikke bruke penger på det før en uke etter fødsel når melka har stabilisert seg :)
 
Jeg har også en sånn her :)

Også har jeg en i to str opp fra HM bare. Vet ikke hvilken str jeg ender på denne gangen, så tipset mitt er å ikke bruke penger på det før en uke etter fødsel når melka har stabilisert seg :)
Kommer nok til å vente før jeg kjøper noen flere, men trengte noen uten spiler nå, syns de klemmer sånn plutselig. Så da ble det den fra Cubus én størrelse opp :)
 
Jeg har også en sånn her :)

Også har jeg en i to str opp fra HM bare. Vet ikke hvilken str jeg ender på denne gangen, så tipset mitt er å ikke bruke penger på det før en uke etter fødsel når melka har stabilisert seg :)
Tar det en uke etter fødselen for melken og bryststørrelse stabiliserer seg?
 
Den ammebhen fra Kappahl er det en type push up bh? :)

Er avhengig av at ammebhen gir god støtte og løfter ;).
 
Hvilken str kjøper dere amme bh i, iforhold til str nå?
Vil jo ikke ha amme bh som er for liten eller for stor!
 
Kjøper ca. samme. Skal på amme-bh-jakt nå før jeg henter junior :)
Sjekket mine gamle amne-bher og de er en størrelse mindre enn de vanlige jeg brukte i det siste.
 
Må på spesial butikk, de koster flesk. Må jo ha h eller g
 
Back
Topp