Amme bh

Sist var jeg veldig fornøyd med en stretchy type fra apoteket, uten spiler men et bredt godt strekk under brystene :) Fikk tette melkeganger av spiler :)
 
Følger med her :) Tørr ikke kjøpe ennå pga vet ikke hvordan størrelsen på puppene blir :)
 
Har hørt mye godt om dei på kappahl, så den skal eg teste ut hvertfall. Hm sine syns eg er ubrukelige! Så den gikk rett i bosset.
 
Likte best de fra kappahl jeg. Men det hadde mest med måten man "åpna" de på.. Tenker jeg bruker de jeg hadde :)
 
Sniker fra mai15. Liker best en fra lindex, noen som heter noe med Anita er også gode. De har jeg kjøpt på sånn babybutikk. Bravado er gode, men de har blitt så nuppete i vask, og det er skuffende når de er så dyre. Anbefaler uten spiler, tette melkeganger er fort gjort når noe klemmer! Bruker forøvrig 90e /95d. HM er derfor utelukke, cubus har og vært skuffende.
 
Her likter jeg best Cubus sin uten blonder og polstring! (husker str fra sist):p også har jeg kjøpt en polstret, men uten spiler fra H&M og 2 stk amme singlett (god å ha på kvelden og natten av og til)... Så må ha en til fra Cubus(må bare få inn min str) og så vil jeg ha en med spiler, men finner ikke noen jeg liker og de fleste er jo uten:confused: bare for å løfte litt noen ganger:p
Da holder det til å begynne med :)
kasta alle jeg hadde fra de forje graviditetene :shifty:
 
Last edited:
Jeg kjøpte en to-pack på kappahl, og det er seriøst de beste bh-ene jeg noengang har hatt på :)
 
Jeg har en fra sist som jeg kjøpte der hvor jeg tok ultralyd. Den er jo digg å ha på, men ikke mye støtte der egentlig:p jeg venter å ser Ann hvordan det er etter fødsel før jeg kjøper noe annet:)
 
Kjøpte enni går faktisk. På hm, måtte ha en svart bh som passet :) veldig fornøyd enn så lenge :)
 
Har kjøpt en fin en uten spiler med blonder fra Cubus. Syns den var fin og god, men jeg har så pupper da så trenger ikke så mye støtte ;)
 
Kjøpte et par fra Boob på salg for noen uker siden, tror modellen heter Fast food. De er uten spiler og veldig behagelige å ha på, pluss at de dekker mye av brystet. Small passet da jeg prøvde de på, så jeg kjøpte medium og satser på at det holder:)
 
Er de sømløse og uten blondi eller hvilke? Det er forskjellige typer der :)
Hmm, er litt blonder i kanten øverst og med padding man kan ta ut. Ser litt ut som sånn topp jeg hadde før jeg fikk pupper liksom :p
 
Back
Topp