Skravletråd desember

Usj ja, hvis jeg er ute, så glemmer jeg jo ikke at jeg har en familie. :p så passer jo på å sjekke telefonen imellom, dersom det skulle være noe. :rolleyes:
samme gjør jeg. Han sender jo aldri mld om han er ute. Sykt irriterende. Jeg liker jo å vite at han er i live og har det bra :p

Halve gleden er jo samholdet på laget!
jepp! spilte fotball noen år før det så danset jeg fra 6 år, før det drev jeg med allmennidrett så veldig aktiv :) når jeg fylte 18 år var da all energi bare forsvant ut av kroppen. da jeg fikk ME og nå 7 år senere har jeg endelig diagnosen! savner å være aktiv ja :o

Håndball ja! Så fint gjort av din mor. Mi var periodevis trener, og veldig ivrig. :p
Hvor på banen spilte du? Jeg var venstre ving. :)
Mi trente også da ;)
Ving og strek,men da jeg ble eldre ble jeg plassert på midtbek, flink å spille opp andre, men ikke så flink til å avslutte..

min må mases på når det gjelde rot og sånt. Går å rydder hele dagen etter han. Spesielt sokker tror han gjerne hører hjemme i sofa, senga, stuegulvet, gangen og til og med kjøkkengulvet. Sjelden jeg finner de på badet i skittentøyskurven for å si det slik :p

Hahahaha, sånn er min også!! :p

nei får nesten få frøkna mi i seng jeg :) krysser fingrene for at luftsmertene er bedre!

jepp! spilte fotball noen år før det så danset jeg fra 6 år, før det drev jeg med allmennidrett så veldig aktiv :) når jeg fylte 18 år var da all energi bare forsvant ut av kroppen. da jeg fikk ME og nå 7 år senere har jeg endelig diagnosen! savner å være aktiv ja :o
Uff, litt av en overgang da! :O er du bedre nå?

Ja hvorfor ikke? :D

Fikk karsten og petra "bake sett" til ungene av mamma. Oppi der var et forkle, to former og en mal til pepperkakehus. Deigen er laget, så da steker vi og pynter i morgen :)
Så koselig!! ❤️❤️

ja.. men vi vurderer muligheten om å bytte hans medisin etter jul.. har spiral for å unngå å bli gravid :p men er likevel livredd det skjer plutselig. Og så vil jeg gjerne kunne prøve på en om et års tid :)

Er det ille å bli gravid mens han går på disse medisinene?

Er jo ikke sikkert dere må prøve like lenge neste gang vel?

Back
Topp