Om lille ligger med ryggen til så tidlig hører man den ikke 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Legen min ville ikke sjekke i går (15+0) fordi det kan være vanskelig å finne hjertelyd så tidlig. Om man er en stressa person bør man ikke bruke doppler. Spiren flytter på seg og lyden kan være vanskelig å finne.
Ja, jeg fant lyden. Den var svak som at den lå lengre borte. Som du sier, og som jeg vet, spiren flytter på seg. Lovte meg selv å ikke bli så patetisk, hehe. Enig med legen din, og pappa er lege, så jeg kan snakke med han. Men vil ikke allerede nå bli så patetisk. Skal skjerpe meg. Skal gjøre så godt jeg kan å nyte følelsen, gode følelsen uten å måtte høre hjertelyd, ååh det er som musikk i mine ører.
Skal i familiemiddag nå, føler roen og gleden. 

Psyke av stål! Hihi. Føler meg himla trygg på spiren din jeg og.Nei jeg har ikke hørt noe hjertelyd enda, og har ingen bekreftelse på at det er liv der inne. Går i grunnen ganske så fint![]()
HehePsyke av stål! Hihi. Føler meg himla trygg på spiren din jeg og.

Miniform er min redningkom ut masse luft og det lettet på trykket!!

Ostesmørbrød går fint har jeg fått beskjed om iallefallJeg har så lyst på salami, og nå som bonusbarnet valgte det i butikken i dag er det jo faktisk i huset også!!
Kan jeg lage ostesmørbrød, eller blir det ikke varmt nok?
Det er sant. Som legen min sa; når man blir ettertrykkelig kvalm, så går det som regel godt.Hehehar merkelig sterke symptomer om det ikke er noe der i alle fall
![]()
Selvfølgelig går det godt med dere. Var jeg som var hysterisk patetisk - jeg beklager det.
Ostesmørbrød går fint har jeg fått beskjed om iallefall
Det aller beste (smaksmessig) er om du tar det med salami nederst og ost på toppen, og inn i ovnen med segmed oregano på toppen såklart!
![]()
Huff, er noe dritt uansett hva det er! Men håper du slipper unna masse oppkast i alle fall! Jeg kasta opp hver halvtime i nesten et døgn da omgangen kom i hus her, følte meg som en vrengt mopp til sluttKvalm! Og klarer ikke bestemme meg for om det er pga graviditeten eller om lille har smittet meg med omgangssyken! Har ikke vært kvalm på et par uker, men det er jo flere andre her hvor det plutselig har kommet tilbake på.