Tror du att dere får se färdigt på filmen ??Alltid greit å få vekk sånt ja
Nei, er ikke det..nå sendte jeg gubben innmen hører mini fremdeles er våken
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror du att dere får se färdigt på filmen ??Alltid greit å få vekk sånt ja
Nei, er ikke det..nå sendte jeg gubben innmen hører mini fremdeles er våken
![]()
HahahaJa, sunnmørsnissen er visst gnien på gavene![]()
Har du forslag til en bedre nisse?Hahaha
Så trevligtSkal ha det hos svigerinnen min. Jeg har vært og handlet inn masse i dag![]()
Spennendejeg er i permisjon som studentbegynner å skrive bacheloroppgaven min i januar. Så er jeg ferdig utdannet i økonomi og ledelse innenfor økonomistyring da
![]()
Halve tacofyllet datt jo utde var helt greie, men ble endel søl![]()
Nei dessvärre så har eg ikkje det. Har selv lagt ut en MK KLOKKA PÅ LISTA MEN DE SKJER JU IKKJE NOETHar du forslag til en bedre nisse?![]()
Blir meg, svigerinne, mine 2 nevøer og lillesøsteren minSå trevligter dere mangen??
Jeg får en krølltang jegNei dessvärre så har eg ikkje det. Har selv lagt ut en MK KLOKKA PÅ LISTA MEN DE SKJER JU IKKJE NOET
tusen takkSpennendeLykke til med oppgaven
![]()
ja, ikke sant. Ble mest rot. Men off, nå snakker vi for mye om taco. SulteeeenHalve tacofyllet datt jo ut![]()
Jeeeg også! Gleder meg til middag alleredeja, ikke sant. Ble mest rot. Men off, nå snakker vi for mye om taco. Sulteeeen
De er forutsigbare sånn de barna. De er avhengig av søvn de bare skjønner det ikke selv :/ håper dere finner noe som hjelper,be om hjelp! Vår sovnet av seg selv tilslutt men våknet 100 ganger på natta og tilslutt ble vi så sliten at vi ikke helt viste hva vi skulle gjøre. Helsestasjon kan komme med råd, men jeg regner med du har prøv der? Klem til deg,jeg forstår fortvilelsen din så altfor godt.Jeg sitter også mellom 1.5 og 2 timer hver kveld for å få han til å sovne. Har bysset i søvn, ammet, sunget, stryker over rygg og hode, holder hånden, koser, ja alt egentlig. Men sovne i egen seng nekter han. Så nå har ikke jeg mye energi igjen. Han er ennå våken her og våkner nok igjen grytidlig i morgen. Så får nok en sutrete trøtt unge i morgen
Nei det går ikkeog DET kan vi iallefall ikke ha noe av :O![]()
Det er bra vi er forskjellige. Jeg gleder meg til å være ferdigGleder meg til i morgen, da skal jeg på panduro å kjøpe innpakningspapir. I morgen kveld skal jeg pakke inn gaver å kose meg.
Har alltid elsket tape og papir, haha.
Luftsmerter er grusomt. Jeg slet sånn med det like etter operasjon i oktober. Trodde jeg skulle dø til tiderjeg skal ringe legevakten i morgen om luftsmertene ikke har blitt noe bedre i morgen. fikk akkurat ut en litt på høyttrykkskal prøve å sove snart, for søvn er noe jeg trenger mye av om dagen
bare se litt serie først
![]()
Jeg kunne ønske jeg hadde flere å pakke innDet er bra vi er forskjellige. Jeg gleder meg til å være ferdig![]()
HahaJeg sto bak ei dame som kjøpte to kasser med melis.....