Ja tror han vil slite, så hjelper det ikke at pappa vet at jeg har laget, han er mer livredd at han ikke skal få det til julhehe blir det vanskelig for han?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja tror han vil slite, så hjelper det ikke at pappa vet at jeg har laget, han er mer livredd at han ikke skal få det til julhehe blir det vanskelig for han?
Oreo-konfekt? Tell me more!Nettopp ferdig med siste del av troika konfekt. Ble 600 g også sjokolade boller som står i kjøleskapet. Neste på lista er pepperkake deig. Og orio konfekt til uka
Nettopp ferdig med siste del av troika konfekt. Ble 600 g også sjokolade boller som står i kjøleskapet. Neste på lista er pepperkake deig. Og orio konfekt til uka
Gratulerer jaHei skravledamerHvordan går det med innlegg? Her har jeg alt annet å tenke på, så blir nok ikke store skravling av på meg
Nå har jenta vår fått et navn. Endelig Klarte vi å bestemme oss!
Tusen takk for alle gratulasjoner forresten![]()
Fin vogn detEmmaljunga super nitro, lounge grey
Vis vedlegget 149397
Det er jo sportsvogn, nå har vi citybag på. Den er dog i 2007-farger, for den hadde vi fra eldstemann.
Oi. Hun skulle kanskje bake veldig mangr kransekaker?Jeg sto bak ei dame som kjøpte to kasser med melis.....
Gratulerer så myeOHHH YESHun kom i rekordfart 2 des
![]()
He he kanskje det jaOi. Hun skulle kanskje bake veldig mangr kransekaker?![]()
ja. Ikke krise å måtte vente til imorgenSå vi tar det i morra istedenfor!![]()
Ja det er jo virkelig detJul i skomakergta er jo tradisjon!![]()
Ja. Hun har et spesielt godt hjerte hun derHøres ut som en skikkelig godhjerta lita jente!
Den er så koseligJa det er jo virkelig det![]()
alle er velkommen men konfekten blir pakka ned såfort den blir kald XD (kan sikker spare en bit, men ikke si det til gubben);POhh, kan jeg komme på besøk?
gjør de? Da var ikke min lege eller jordmor særlig informert. Ikke at jeg likte å gå til hun ene jordmora her uansettSjekka på nettsiden, gynekologen tilbyt ultralyd tidlig i svangerskapet står det, men 1500 kronertroooooor jeg smører meg med tålmodighet og venter til oul
![]()