Skravletråd desember

Så bra att du fick sova . Eg måtte upp pga mannen hade levert gutten i Bhg og gott på jobb. Jenta vakna
ja. Var sårt trengt . Sovnet tilslutt inatt av utmattelse. Var så trøtt, men sove gikk jeg ikke til.

Den siste av 4 like gensre strikket i julegave til tantejentene mine :) lå med sinnsyke mensensmerter. Får ikke sove når det står på :/ glemmer av hver måned hvor ille fet er. :(
Åh, så koselig å gi gensere i julegaver! Skulle så ønske jeg kunne strikke plagg. Men både ferdighetene og leddene mine stopper meg!
Men uff, utrolig vondt å bli liggende våken med menssmerter. Ingenting som hjelper heller?

God bedring til snuppene :)

Takk :) Håper de blir frisk til i morgen, for da skal eldste spille håndball-cup.
Jeg også! Lærlingen vår er fantastisk flink. :D

Var hos lærling for noen uker siden. Kostet meg 125kr å få klippet, kuret og fønet. Kan ikke klage.

Hvor lenge kan egentlig vannkopper smitte etter utbrudd? Vil ikle ta frøkna ut om det enda kan smitte :S
Når de er tørket ut med skorpe på så er det vel trygt å ta henne med ut.

Sov greit men våknet fryktelig kvalm i 8 tiden, lå I sengen og prøvde å ikke Kaste opp fram til 9 30 så sov jeg til litt over 11, våknet og var I bedre formen. Herlig :)
Hos dere da? :)
uff. Den kvalmen må snart gi seg da! Verdens beste grunn til å være kvalm. Men misunner deg ikke :/ men så deilig og å våkne og være i bedre form og da :)

jeg og! Skulle vært og fått farge kråkereiret oppå her. Planer om å få det gjort før jul. Begynner dog å haste litt :p
Pleier å bli fornøyd etter å ha farget håret, men når etterveksten kommer så angrer jeg. Derfor er det mange år siden jeg gjorde sist.

Takk :) Håper de blir frisk til i morgen, for da skal eldste spille håndball-cup.

Var hos lærling for noen uker siden. Kostet meg 125kr å få klippet, kuret og fønet. Kan ikke klage.

Når de er tørket ut med skorpe på så er det vel trygt å ta henne med ut.
125 kroner for alt det hørtes utrooolig billig ut??:O her er det sånn 15 % rabatt hos lærlinger. Blir jo ikke superbillig :p ah, da nærmer vi oss. De verste er borte nå. De fleste har skorpe.men ikke alle

Eller bursdagen til frøkna min :)
Når har hun?
125 kroner for alt det hørtes utrooolig billig ut??:O her er det sånn 15 % rabatt hos lærlinger. Blir jo ikke superbillig :p ah, da nærmer vi oss. De verste er borte nå. De fleste har skorpe.men ikke alle
Hun var helt fersk, så betalte bare for kuren (rabattert). Jeg har så langt hår at jeg tenkte at det ikke gjorde noe om hun ikke fikk det helt til, men det gikk bra. Tok bare lang tid.

Åh, så koselig å gi gensere i julegaver! Skulle så ønske jeg kunne strikke plagg. Men både ferdighetene og leddene mine stopper meg!
Men uff, utrolig vondt å bli liggende våken med menssmerter. Ingenting som hjelper heller?
gleder meg til å se de alle i like gensre. Bare ulike farger. En av de jeg har strikket er til mi jente og :) plages du med leddene ?:( nei, er ingenting som hjelper. Prøvd alt jeg kommer på. Varmeomslag, dusj, ulike stillinger, alle typer smertestillende. Det bare funker ikke. Har satt inn hormonspiral nå. Så får håpe den funker etterhvert

hei på dere :D fysj for ett vær det er her i oslo..... glad jeg ligger godt under dynen med kosesokker :)
hva er deres planer i helgen? står alt bra til?
var på ul igår og alt fint. 11+3 idag :D <3 fortalte gården jeg jobber på at jeg er gravid og fikk gratulerer :D ellers koser jeg med dopplern min idag. det er for kose meg med å høre hjerte <3 endelig slapper jeg mer av :) skal ringe riksen etterpå å snakke med de. de har lunsj nå :p og etter det sove :D måtte ut å bytte slange på vognen i går kveld. var så dritt lei punktert dekk foran med svingbare hjul. glad jeg dro til babyshop for det var innviklet å skifte altså :p snuppa har bakt lussekatter i bhg idag og fått en ny uldress fra reflex :)

Pleier å bli fornøyd etter å ha farget håret, men når etterveksten kommer så angrer jeg. Derfor er det mange år siden jeg gjorde sist.
jeg har som regel farga det hjemme. Brunt. Er egentlig rødhåra. Men med tiden har det sikkert blitt "ødelagt" av all farginga og blekinga. Så det heller mot mellomblond/mørkeblond. Tenker å farge det relativt likt min egentlige hårfarge. Slik at når etterveksten kommer ser det ikke forferdelig ut :p

Når har hun?

Hun var helt fersk, så betalte bare for kuren (rabattert). Jeg har så langt hår at jeg tenkte at det ikke gjorde noe om hun ikke fikk det helt til, men det gikk bra. Tok bare lang tid.
så kjekt da :)

gleder meg til å se de alle i like gensre. Bare ulike farger. En av de jeg har strikket er til mi jente og :) plages du med leddene ?:( nei, er ingenting som hjelper. Prøvd alt jeg kommer på. Varmeomslag, dusj, ulike stillinger, alle typer smertestillende. Det bare funker ikke. Har satt inn hormonspiral nå. Så får håpe den funker etterhvert
Hva slags gensere er det? Og hvor gamle er de? Kan tenke meg de blir kjempeskjønne i dem!
Ja, jeg er under utredning for leddgikt. Pause i utredninga nå da, til etter babyen er født. Skal bli greit å få det avklart. Merker jeg føler meg ikke klar for å bli diagnotisert med leddgikt i en alder av 28, haha. :P
Hormonspiral har jeg hørt kan være redningen for mange! Sverger til det selv utenom graviditeter, men har aldri vært særlig plaga av menssmerter. Heldigvis.

Back
Topp