Åh! På selve julaften?Det er herlig å hvile øynene litt
Ja,gleder meg til jul. Da er jeg 12 uker!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh! På selve julaften?Det er herlig å hvile øynene litt
Ja,gleder meg til jul. Da er jeg 12 uker!
ja. Var sårt trengt . Sovnet tilslutt inatt av utmattelse. Var så trøtt, men sove gikk jeg ikke til.Så bra att du fick sova . Eg måtte upp pga mannen hade levert gutten i Bhg og gott på jobb. Jenta vakna
jeg og! Skulle vært og fått farge kråkereiret oppå her. Planer om å få det gjort før jul. Begynner dog å haste littJeg også vil til frisøren! Elsker å få hodebunnsmassasje.
Åh, så koselig å gi gensere i julegaver! Skulle så ønske jeg kunne strikke plagg. Men både ferdighetene og leddene mine stopper meg!Den siste av 4 like gensre strikket i julegave til tantejentene minelå med sinnsyke mensensmerter. Får ikke sove når det står på :/ glemmer av hver måned hvor ille fet er.
![]()
Er det rart? Den var jo lekkerDen vesken er det da fryktelig mange som elsker![]()
God bedring til snuppene![]()
Jeg også! Lærlingen vår er fantastisk flink.![]()
Når de er tørket ut med skorpe på så er det vel trygt å ta henne med ut.Hvor lenge kan egentlig vannkopper smitte etter utbrudd? Vil ikle ta frøkna ut om det enda kan smitte :S
uff. Den kvalmen må snart gi seg da! Verdens beste grunn til å være kvalm. Men misunner deg ikke :/ men så deilig og å våkne og være i bedre form og daSov greit men våknet fryktelig kvalm i 8 tiden, lå I sengen og prøvde å ikke Kaste opp fram til 9 30 så sov jeg til litt over 11, våknet og var I bedre formen. Herlig
Hos dere da?![]()
Pleier å bli fornøyd etter å ha farget håret, men når etterveksten kommer så angrer jeg. Derfor er det mange år siden jeg gjorde sist.jeg og! Skulle vært og fått farge kråkereiret oppå her. Planer om å få det gjort før jul. Begynner dog å haste litt![]()
Eller bursdagen til frøkna minJa, eller kanskje på bursdagen min, eller moren min sin, eller julaftenvalgmulighetene er mange. Hehe
125 kroner for alt det hørtes utrooolig billig ut??:O her er det sånn 15 % rabatt hos lærlinger. Blir jo ikke superbilligTakkHåper de blir frisk til i morgen, for da skal eldste spille håndball-cup.
Var hos lærling for noen uker siden. Kostet meg 125kr å få klippet, kuret og fønet. Kan ikke klage.
Når de er tørket ut med skorpe på så er det vel trygt å ta henne med ut.
Det er ikke smitsom lenger når koppen har fått skorpe og er tørreHvor lenge kan egentlig vannkopper smitte etter utbrudd? Vil ikle ta frøkna ut om det enda kan smitte :S
Når har hun?Eller bursdagen til frøkna min![]()
Hun var helt fersk, så betalte bare for kuren (rabattert). Jeg har så langt hår at jeg tenkte at det ikke gjorde noe om hun ikke fikk det helt til, men det gikk bra. Tok bare lang tid.125 kroner for alt det hørtes utrooolig billig ut??:O her er det sånn 15 % rabatt hos lærlinger. Blir jo ikke superbilligah, da nærmer vi oss. De verste er borte nå. De fleste har skorpe.men ikke alle
gleder meg til å se de alle i like gensre. Bare ulike farger. En av de jeg har strikket er til mi jente ogÅh, så koselig å gi gensere i julegaver! Skulle så ønske jeg kunne strikke plagg. Men både ferdighetene og leddene mine stopper meg!
Men uff, utrolig vondt å bli liggende våken med menssmerter. Ingenting som hjelper heller?
jeg har som regel farga det hjemme. Brunt. Er egentlig rødhåra. Men med tiden har det sikkert blitt "ødelagt" av all farginga og blekinga. Så det heller mot mellomblond/mørkeblond. Tenker å farge det relativt likt min egentlige hårfarge. Slik at når etterveksten kommer ser det ikke forferdelig utPleier å bli fornøyd etter å ha farget håret, men når etterveksten kommer så angrer jeg. Derfor er det mange år siden jeg gjorde sist.
så kjekt daNår har hun?
Hun var helt fersk, så betalte bare for kuren (rabattert). Jeg har så langt hår at jeg tenkte at det ikke gjorde noe om hun ikke fikk det helt til, men det gikk bra. Tok bare lang tid.
Å ja....Er det rart? Den var jo lekkerMen du sikler vel mest på den?
![]()
Hun har bursdag 16. desemberNår har hun?
Hun var helt fersk, så betalte bare for kuren (rabattert). Jeg har så langt hår at jeg tenkte at det ikke gjorde noe om hun ikke fikk det helt til, men det gikk bra. Tok bare lang tid.
ok. De fleste har skorpe og er tørre. Mange er borte og nå. Fikk det forrige onsdag. Men enkelte røde prikker igjen. Men ingen væskende.Det er ikke smitsom lenger når koppen har fått skorpe og er tørre
Hva slags gensere er det? Og hvor gamle er de? Kan tenke meg de blir kjempeskjønne i dem!gleder meg til å se de alle i like gensre. Bare ulike farger. En av de jeg har strikket er til mi jente ogplages du med leddene ?
nei, er ingenting som hjelper. Prøvd alt jeg kommer på. Varmeomslag, dusj, ulike stillinger, alle typer smertestillende. Det bare funker ikke. Har satt inn hormonspiral nå. Så får håpe den funker etterhvert