DEN var knallfin
Så gøy med helt ny
Jeg tror jeg kommer til å kjøpe en del av tingene/utstyr jeg trenger brukt fordi dette er min første og det blir sååå dyrt hvis jeg skal handle absolutt alt nytt 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk!Gratulerer!den var kjempe fin da
![]()
Så fingleder meg til å ta opp bagen nå
blir selvsagt like før babyen kommer da vognen brukes som sovevogn meg sittedel til snuppa
![]()
TakkÅ for en fin vogn.
Den er virkelig lekker...![]()
TakkÅ, den er så fin!hva betalte dere for den? Om jeg kan spørre
![]()
TakkDEN var knallfinSå gøy med helt ny
Jeg tror jeg kommer til å kjøpe en del av tingene/utstyr jeg trenger brukt fordi dette er min første og det blir sååå dyrt hvis jeg skal handle absolutt alt nytt
![]()
Jaaa <3Den er SÅ fin.![]()
Helt vanvittig!Det er altså en helt syk pris du fikk for vogna og alt det tilbehøret. Nå angrer jeg forferdelig på at jeg ikke fikk fingeren ut! Må komme meg på en utstyrsbutikk og ta en avgjørelse jeg og! Suuuuperfin vogn det her altså! Og bagdelen ser så megakoselig ut!
(Setter pris på at du lagde bildetråd!)
Bra du er fornøyd! Og med god grunn! Har du regna på hva det hadde kosta fullpris?Helt vanvittig!og jeg er bare SÅ fornøyd!
![]()
Do it, do it!! Bagdelen er så stor og god syns jeg, absolutt en stor fordel ettersom jeg håper vi kan bruke bagen til vinteren ogsåi tillegg var det plass til hele vognposen
![]()
Sa jeg at jeg er fornøyd?hihi!
![]()
Hadde jeg kjøpt på babyshop så er det (med runde tall da, så minus en femmer eller noeBra du er fornøyd! Og med god grunn! Har du regna på hva det hadde kosta fullpris?
Jeg har dog mange flere bilder tilgjengelig om du vil ha(Setter pris på at du lagde bildetråd!)
Emmaljunga super viking understell med super nitro overstellTakk!ja, den er utrolig fin og utrolig god!
![]()
![]()
Hva slags vogn har du? Det blir kjempegøy når bagen kommer på!![]()
Takkja, jeg syns den er både stilren og spesiell, og er skikkelig glad for at det ble den!
![]()
Takkpga black friday endte jeg opp med 10.500,- for vogn med bagdel og sittedel, koppholder, fester så jeg kan sette bilsetet rett på vogna, vognpose, stelleveske og litt andre småting.. Vogna koster vel opprinnelig 10.998,- på kampanje der jeg kjøpte den (babybanden)
![]()
Takktil storebror hadde vi brukt vogn, og jeg var innstilt på det samme nå også.. Men jeg falt helt for trailz, og den er så vanskelig å oppdrive brukt.. Når den da var på tilbud til 8.500,- helt ny, så betaler jeg det for nytt fremfor samme prisen for brukt vogn
![]()
Men resten vi har er brukt fra før avbåde bilstol, seng og alt annet utstyr
hvis ikke hadde jeg blitt helt blakk
![]()
Jaaa <3![]()
Ja, må ta meg en tur innom og studereJeg har dog mange flere bilder tilgjengelig om du vil hamen anbefaler deg virkelig å ta en ordentlig titt på vogna før du bestemmer deg for en vogn
![]()
Hei, sniker fra mai15. Vi har crusi, og er egentlig superhappy, men bagdelen gikk bare til 9 kg - og med en stor gutt var det nådd før 6 mnd. Utrolig kjipt, for likte bagen veldig godt, mens sportsdelen er veldig åpen til en så liten baby. Mulig det er annerledes med trailz men?Helt vanvittig!og jeg er bare SÅ fornøyd!
![]()
Do it, do it!! Bagdelen er så stor og god syns jeg, absolutt en stor fordel ettersom jeg håper vi kan bruke bagen til vinteren ogsåi tillegg var det plass til hele vognposen
![]()
Sa jeg at jeg er fornøyd?hihi!
![]()