Vogna mi har kommet!! :D

Ååh? :p :/
Vogn er vanskelig det! :p hva slags kriterier har du satt til vogna da? :)

De hadde bare 6 vogner eller noe der, så labert utvalg..
Det skal være 4 hjul, ser for meg alle like store. Skal være god både på grus, i snø, på asfalt og i skogen.. Også har jeg null peiling, så da går det egentlig kun på utseende akkurat nå :p

De hadde bare 6 vogner eller noe der, så labert utvalg..
Det skal være 4 hjul, ser for meg alle like store. Skal være god både på grus, i snø, på asfalt og i skogen.. Også har jeg null peiling, så da går det egentlig kun på utseende akkurat nå :p
Da skjønner jeg :p
6 vogner i utvalg var ikke mye å skryte av da... :p

Da kan jeg skryte litt av at trailz'en har fire nesten like store hjul.. De forreste er svingbare, men også låsbare :D og visstnok veldig god på vinterføre, grus, asfalt og i skogen! :D :p (grusen utenfor hos oss + her inne var den veldig god hvertfall, av personlig erfaring)

Må nok til en annen butikk.
Mange som ser fine ut på bilder, men jeg som er så sær må se de fysisk og ta i de.. Hehe

Må nok til en annen butikk.
Mange som ser fine ut på bilder, men jeg som er så sær må se de fysisk og ta i de.. Hehe
Syns ikke du er sær jeg :) det er jo en dyr investering, så det er viktig å være helt sikker på at man veger riktig :)

Gratulerer! Blir vel mer virkelig når det står en vogn i gangen? :)

Hvor skal dere oppbevare den? :)

Gratulerer! Blir vel mer virkelig når det står en vogn i gangen? :)

Hvor skal dere oppbevare den? :)
Veldig :D
Den kommer til å bli satt ned i kjelleren imens, sammen med resten av barne og babyutstyret.. Hvertfall frem til vi får bygd walk-in-closet sånn at babyrommet kan ryddes klart til å sette alt av utstyr der istedenfor :p

Så fin :D gleder meg til å ta opp bagen nå :) blir selvsagt like før babyen kommer da vognen brukes som sovevogn meg sittedel til snuppa :)

Back
Topp