Heldig du er. En venninna fick ikke før barnen var 11 Mnd meg begge 2Har ikke fått tilbake enda selv om lille U er 8,5 måneder
Orettvist liksom så får andra som som meg den med en gang man er færdig med renselse.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldig du er. En venninna fick ikke før barnen var 11 Mnd meg begge 2Har ikke fått tilbake enda selv om lille U er 8,5 måneder
ikke så aller verstDet er bra det da
HahaSom er det eneste som ikke er hjemmelaget![]()
enn så lengeDen tittelen er nok din![]()
Den kom mye tidligere med de to første, men dem ammet jeg ikke like myeHeldig du er. En venninna fick ikke før barnen var 11 Mnd meg begge 2.
Orettvist liksom så får andra som som meg den med en gang man er færdig med renselse.
Sov godtDa forsvinner jeg, natta
såbraHan sovner så fort han fikk puppen, og spiste i søvne.
Er tilbake i sengen sin nå
Eg amma nr 2 i 8 Mnd men likavæl så fick eg den efter 6 ukerDen kom mye tidligere med de to første, men dem ammet jeg ikke like mye
Kjenner til den. Men nååååå.. full av livHehe, hadde store planer om å skravle mye I november. Men jeg ble liksom tom for gufs .
God natt og sov godtKryper straks til køys jeg også.
Skravles I morgen![]()
Skal dere på mye sightseeing, eller blir det mest shopping?Uten barn jablir fantastisk!
Så deilig å være alene da! Kos deg![]()
Gjør du det. Læmnar du ossKryper straks til køys jeg også.
Skravles I morgen![]()
Hehe, jepp, den skal jo bli minenn så lenge![]()
Mmm, det hørtes helt himmelsk ut! :O regnbueruller er så godt! Karameller og! Og sure lepper.Slike gule sure lepper, regnbueruller og slike brio fløtekarameller![]()
Det smakte godt altMmm, det hørtes helt himmelsk ut! :O regnbueruller er så godt! Karameller og! Og sure lepper.![]()
Får vurdere det hvis vi noensinne bygger!Hahaha ja de hade vart noet![]()
oj oj du går for gull?Hehe, jepp, den skal jo bli min![]()
Ooh! Special price?du kan eie meg. Jeg liker å male![]()