Ja, det gjorde jeg ogsåTenker mange tok pause når det ikke var innleggskrav
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det gjorde jeg ogsåTenker mange tok pause når det ikke var innleggskrav
Nesten, er et par småting jeg må ta i morgenSnille mannen
Handlet ferdig?
Har ikke fått tilbake enda selv om lille U er 8,5 månederEg fick den tillbacks 6 uker efter fødsel med begge 2 .
Nei asså han kanske ska ha litt vann . Sjelden gång.. Eller smokk før den får vi ej ta ifra han enda. Har brukt de bara på natttid sen han var 1 år.Uten å våkne nnimellom?
Det hørtes godt utFredag: Gratinert blåskjell
Lørdag: Biff med whisky-saus, pommes frits og asparges
Søndag: Taco
Mandag: Kyllingvingeklubber med salatrester etter tacoen
Tirsdag: Fiskeboller
Onsdag: Koteletter med eple og appelsin
Torsdag: Torsk med bacon
ellers hadde jeg vært blakk hele tidenHøres fryktelig smart ut![]()
Hahaha ja de hade vart noetSkulle hatt hus i mur! Minimalt med vedlikehold.![]()
Jeg og. Måtte lade oppJa, det gjorde jeg ogsådet var litt godt også.
du kan eie meg. Jeg liker å maleVi og! Vurderer sterkt å leie noen til å gjøre det.Drittjobb!
Som er det eneste som ikke er hjemmelagetDet hørtes godt ut
Spesielt FISKEBOLLENE <3 hoho![]()
først Ant Man og nå har vi satt på Mission ImpossibleHvilken film da?
grei unskyldning å haJa, får skylde på det![]()
Det syns jeg jammen meg vi skal prøve på!Vi bør få "grupperabatt"![]()
så koselig daHar skravlet med mannen
Haha! Følte meg truffen! Men en gang må jo jeg også vinne. Ærlig talt! Jeg er snart 30.Det er det taperne sier det![]()
Litt reisevei gjør da vel ingentingDet syns jeg jammen meg vi skal prøve på!![]()
Så kjekt. Tenker jeg må finne en fin film til helgaførst Ant Man og nå har vi satt på Mission Impossible![]()
HeheHaha! Følte meg truffen! Men en gang må jo jeg også vinne. Ærlig talt! Jeg er snart 30.
Hehe, hadde store planer om å skravle mye I november. Men jeg ble liksom tom for gufs .Jeg og. Måtte lade opp![]()