Skravletråd desember

Ikke sant? Var et tantebarn som ble veldig glad hvertfall :)
Minstemor ønsket seg en sånn CD-spiller da hun så en i butikken. Tviler på at hun vet hva det er, for her er det mange år siden sist vi hadde CD i hus.

Eldste drev og leste i en vitsebok da hun spurte meg hva "dvd-spille" var for noe. Prøvde å forklare at det var sånn man brukte for å spille av DVD'er med, og at det var tynne runde plater med hull i som man kunne ha film på. Hun bare så rart på meg og skjønte ikke bæret :p

Minstemor ønsket seg en sånn CD-spiller da hun så en i butikken. Tviler på at hun vet hva det er, for her er det mange år siden sist vi hadde CD i hus.

Eldste drev og leste i en vitsebok da hun spurte meg hva "dvd-spille" var for noe. Prøvde å forklare at det var sånn man brukte for å spille av DVD'er med, og at det var tynne runde plater med hull i som man kunne ha film på. Hun bare så rart på meg og skjønte ikke bæret :p
Har vi kommet dit allerede?:p
Vhs og kasetter det gikk i når jeg var lita

Gud som jeg har kjempet med eldste når det gjaldt å få henne til å sove i egen seng.. Har nesten fortrengt det. Virker som er helt liv siden. Hun har aldri likt å sove alene, og nektet å ligge i sprinkelseng.

Da er jeg tilbake, og mannen var forberedt.
Han kom med teen før jeg fikk satt meg ned :)

Ja, de vi brukte hadde veldig gode referanser. Var mange som hadde brukt dem i nabolaget hos oss. Nytt boligfelt med bare nye hus. Følte meg litt råflott som fikk gjort det sånn, men vi hadde ikke noe valg egentlig. Huset måtte males før høsten, og det hadde vi aldri klart å gjøre selv mtp. vær.
Nei, det tar jo litt tid, så ikke bare-bare å få det gjort i en fart! Trygt når man kjenner noen som har brukt de samme da. Er jo i og for seg en enkel jobb, bare drepens kjedelig og langtekkelig. :P

Back
Topp