kjønn

4mann

Blir kjent med forumet
skal dere vite kjønn? hvorfor eller hvorfor ikke?

her så må jeg vite kjønn for å finne navn å handle inn kinesisk fødselskart og symptomene tilsier jente hva tror du?

Vi ønsker å vite kjønn, har vel egentlig aldri snakket om å ikke vite:p I tillegg er jeg AAALT for nysgjerrig til å gå i uvisshet, haha!
Mannen er overbevisst om at d blir gutt, kinesiske fødselskartet sier gutt...jeg aaaner ikke hva jeg tror:p

eg bare mååå vite. mannen er enig så vi skal vite om det er mulig :) så eg kan shoppe og gjøre alt sammen klart:D

Jeg er altfor utålmodig og nysgjerrig til å ikke vite kjønn.. :p Jeg MÅ vite det.. Jeg vil gjerne kjøpe rosa ting om jeg får jente, samtidig vil jeg kjøpe ett par nye blå ting om det er gutt.

Har to gutter fra før, så er vel ganske stor sannsynlig at jeg får en gutt til, alle har samme pappa. I hans familie\slekt er det overvekt av gutter, så ja..

Kinesisk horoskop har stemt på de to, og denne gangen sier det jente. :)

håper bare ikke gubben har insigelser :eek: han vet ikke noe enda vill fortelle det til han ansik t ansikt så må vente til han kommer hjem rett før jul :eek:

Hvordan klarer du å la vær å si noe? :p Jeg klarer så vidt å ikke si det til nærmeste venner og familie, mannen hadde vært umulig. :p

Hahaha.. Ser den. En til merkes sikkert ikke.. :p Selv om jeg noen ganger føler meg gal som skal ha nr 3.. :p

Vi ønsker å vite kjønn.
Det er for å vite hva vi skal gå i utifra mtp klær, ting til baby'n osv. :-)
Mye tyder på jente denne gang, noe som er helt fantastisk.
Mannen ønsker seg gutt. Uansett hva det blir, så blir det helt fantastisk. :-)

Hahaha.. Ser den. En til merkes sikkert ikke.. :p Selv om jeg noen ganger føler meg gal som skal ha nr 3.. :p

merket ikke store overgang fra 2 til 3 men fra 1 til 2 å herre jemi du :banghead: babyen nå er en STOR overaskelse men vill bli tatt i modt med åpne armer å mye kjærlighet men har byttet man og var egentlig ferdig men han ønsket egene så han blir strålende fornøyd:love022 derfor pg jeg vill fortelle det slik da det blir hans første barn:help

Så bra at du ikke merket den overgangen. Her regner jeg med at vi får det ganske hardt nå. Overgangen 1-2 var ikke så ille, så denne blir sikkert fæl.. :p Neida.. :) Så spennende da, blir nok veldig gøy å fortelle det :D

Så bra at du ikke merket den overgangen. Her regner jeg med at vi får det ganske hardt nå. Overgangen 1-2 var ikke så ille, så denne blir sikkert fæl.. :p Neida.. :) Så spennende da, blir nok veldig gøy å fortelle det :D

virker bare skummet nå men det er vell bare hormoner som skremmer meg hihi

nei tror det blir en flott overgang

Skal vite ja :D Noe annet hadde vært utenkelig :p

Jeg tenkte før jeg ble gravid at jeg ikke ville vite. Men nå klarer jeg ikke vente!!

Vi tenker at vi ikke vil vite kjønn denne gangen, synes det blir ekstra spennende! Men, det er jo en del uker til oul, så det kan jo hende at vi ombestemmer oss før den tid:p Her er det mannen som er mest ivrig på å ikke vite, og jeg tror jeg er med på det;)
Med nr.1, så sa fødselskartet gutt, men det ble jente. Denne gangen sier det jente. Blir spennende å se hva som kommer ut:D

vi skal ikke vite (det kan jo fort snu når ul nærmer seg :p )
det er for det er første og da kan vi vente på overraskelsen hele veien :)
med en evt nr 2,3 kommer vi til å ville vite kjønn, av praktiske årsaker :) og sikkert en heeel del nyskjerrighet!

Jeg vil ikke vite hva det er, det er fordi jeg ønsker å ha det mest mulig kjønnsnøytralt så lenge det går. Kommer til å ha klart guttenavn og jentenavn. : ))
Dette er første babyen, og håper vi greier å holde oss til planen.

Back
Topp