kjønn

Usikker.. Hvis det er lett å se kjønn på UL så vil vi vite, men hvis ikke så vil vi ikke. Bestiller ikke noe ny UL for å finne det ut heller.

Og det spiller ingen rolle mtp klær, navn osv.

Skal ikke vite :)
Vi visste på nr 1 men ikke nr 2, jeg visste ikke selv hva slags kjønn det var før etter babyen var målt & veid å kledd på, fant ut kjønnet utfra navnet som sto på lua :)
Var mye mer spennende og ikke vite for oss, alle andre var ikke så fornøyde med det så da var det ekstra morsomt ;)
Det er jo veldig vanlig at folk spør "vet dere hva det blir?" Så kommer spørsmål om man har funnet navn osv.. Så om alt går etter planen denne gangen *krysser fingre å tær* så blir ikke graviditeten fortalt om før evt folk spør (HAHA) og kjønn & navn kommer ikke til å bli kjent før baby har kommet til verden <3

Noen kommer til å få seg et realt sjokk om jeg plutselig sender sms om at jeg har født :p
Jeg bor ganske langt unna vennene og familien min så blir ikke spesielt vanskelig å skjule det at jeg er gravid :p

Jeg ønsker ikke å vite, vil ha en overraskelse når fødselen skjer, da jeg gruer meg til alt annet synes jeg det er spennende å ikke vite kjønn :-) sambo vil vite, men da får jordmor heller skrive dt på en lapp til han:p hehe..

Dette er mitt 5 barn og har visst kjønnet på de 4 andre, har egentlig veldig lyst å vite, men samtidig så hadde det jo vært kjempe spennende å ikke vite har heldigvis noen uker igjen å bestemme meg på,men kjenner jeg meg selv rett så blir det nok til at jeg vil vite når vi er på ultralyd

Vi visste det med førstemann, da tenkte jeg liksom at det var greit å vite alt man kunne vite. Denne gangen har jeg litt lyst til å ikke vite, for spenningens skyld :). Det praktiske har liten betydning, jeg er ikke så opptatt av rosa/blått til babyer og dessuten har vi masse greier etter førstemann.

Jeg klarer ikke å vente så her blir det nok forhåpentligvis avslørt under UL☺️

Vi skal vite hvilket kjønn det er:) for jeg har bruker å strikke pledd til babyen som den bruker på tur hjem :)

Vi skal vite kjønn. Jeg skal hekle og få noen til å strikke til lille, og da vil jeg gjerne ha klær med litt kjønnsbestemte farger :)

Vil i utgangspunktet ikke vite det, men vi får se om vi kanskje ombestemmer oss etterhvert :)

Vi vil vite, har ikke tålmodighet til å vente :-P Har visst med de to første også.

Hadde vært veldig spennende å ikke vite, kanskje litt for spennende også hehe. Jeg er aaaaltfor nysgjerrig, og har nok ikke godt av å gå i ni mnd uten å vite det :p
Syns det er kos å vite det også, på mange måter <3

Hadde vært veldig spennende å ikke vite, kanskje litt for spennende også hehe. Jeg er aaaaltfor nysgjerrig, og har nok ikke godt av å gå i ni mnd uten å vite det :p
Syns det er kos å vite det også, på mange måter <3
Akkurat samme her! Har egentlig veldig lyst til å ikke vite det, men vet faktisk ikke om vi klarer å vente så lenge :P

Jeg MÅ vite det! Ønsker egentlig å vente, men er aaaaltfor nysgjerrig!!!
Jeg er helt sikker på gutt, selv om kinesisk horoskop sier jente.... Mannen sier det er akkurat det samme for han hva det blir, så lenge babyen er frisk!

Ja, skal vite kjønn, alt for nyskjerrig til å vente :p kinesisk fødselskart sier jente, håper litt på det og da jeg har gutt fra før :)

Vi vil vite ❤️

Fikk vite det med mine to første også, og ble ikke noe mindre spennende å vente på hvem som befant seg inni magen læll :-) Synes det er veldig greit med tanke på forberedelser til babyen kommer også :-)

Jeg er altfor utålmodig og nysgjerrig til å ikke vite kjønn.. :p Jeg MÅ vite det.. Jeg vil gjerne kjøpe rosa ting om jeg får jente, samtidig vil jeg kjøpe ett par nye blå ting om det er gutt.

Har to gutter fra før, så er vel ganske stor sannsynlig at jeg får en gutt til, alle har samme pappa. I hans familie\slekt er det overvekt av gutter, så ja..

Kinesisk horoskop har stemt på de to, og denne gangen sier det jente. :)
Her er det helt likt. Her har de ikke fått jente på 70 år... Men det kinesiske sier jente. Har to gutter fra før, så hadde jo vært kjekt. :-)

Back
Topp