Usikker.. Hvis det er lett å se kjønn på UL så vil vi vite, men hvis ikke så vil vi ikke. Bestiller ikke noe ny UL for å finne det ut heller.
Og det spiller ingen rolle mtp klær, navn osv.
Og det spiller ingen rolle mtp klær, navn osv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat samme her! Har egentlig veldig lyst til å ikke vite det, men vet faktisk ikke om vi klarer å vente så lengeHadde vært veldig spennende å ikke vite, kanskje litt for spennende også hehe. Jeg er aaaaltfor nysgjerrig, og har nok ikke godt av å gå i ni mnd uten å vite det![]()
Syns det er kos å vite det også, på mange måter <3
Her er det helt likt. Her har de ikke fått jente på 70 år... Men det kinesiske sier jente. Har to gutter fra før, så hadde jo vært kjekt.Jeg er altfor utålmodig og nysgjerrig til å ikke vite kjønn..Jeg MÅ vite det.. Jeg vil gjerne kjøpe rosa ting om jeg får jente, samtidig vil jeg kjøpe ett par nye blå ting om det er gutt.
Har to gutter fra før, så er vel ganske stor sannsynlig at jeg får en gutt til, alle har samme pappa. I hans familie\slekt er det overvekt av gutter, så ja..
Kinesisk horoskop har stemt på de to, og denne gangen sier det jente.![]()