Jo då har en del. Men alla me sitt liksom. Har en venninna som har barn lika gamla som mina ellers de andra e 8-10 år ældre æn mina barn. Klart de har sina aktiviteterHar du ikke venner rundt deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo då har en del. Men alla me sitt liksom. Har en venninna som har barn lika gamla som mina ellers de andra e 8-10 år ældre æn mina barn. Klart de har sina aktiviteterHar du ikke venner rundt deg?
Ser ut som d har tid til detOg må jo få tid til litt skravling
Nå så, vi får se med tidenSer ut som d har tid til det![]()
ja. Vi bytterDere byter på det? Hvor gammal?
Ja, det tok seg opp nå synes jeglitt ja. Men egentlig relativt greit med liv likevel![]()
Hahah brukar du si ifra nær han drøyer det?Smartdet er min også, hun er våken enda..
Fine planersvært få. En tur ut, levere noen julegaver,hente gubbens julegave i smug på posten og lage god matenn dine?
Foreldrene mine kommer mye oftere hit enn vi drar dit. De pleier stort sett å komme i skoleferiene, siden mamma jobber i skolen.Eg bor i Rogaland så de e noen timmar bort . Syns de blev vanskeligare å reisa ofta tid efter me fick barn. Klart eg kænner det mer att eg hade mer behov før dom efter eg fick barn.
her var det og mye uroligheter før det endelig ble natta ;/Da sover omsider mini. Er ett styr for å få han til å sovne. Ikke vil han ha pupp, ikke ligge i egen seng, styrer i vår seng så eneste som funker er å ha han i armene og drive med småvugging :-/
Ja varfør ikkjehoho. Det hadde vært detSkal vi spleise på en?
![]()
Får vel inn noen innleggNå så, vi får se med tiden
Skjønner detJo då har en del. Men alla me sitt liksom. Har en venninna som har barn lika gamla som mina ellers de andra e 8-10 år ældre æn mina barn. Klart de har sina aktiviteter
Regner med det. Jeg har sikla etter den baby criben siden første gang den var som premie herFår vel inn noen innlegg
Godt det ikke bare er hos meg det ordet er fremmed hosHar jeg aaaaaldri hørt om før![]()
Får håpe du vinner nå daRegner med det. Jeg har sikla etter den baby criben siden første gang den var som premie her![]()
Har du vart her inne længe??Samme her. Trives så godt her inne![]()
ja. Er spent på om livet holder seg i helga og. Der tviler jeg forJa, det tok seg opp nå synes jeg![]()
høres ut som du har litt planer du ogFine planer
Hente pakker
Turn oppvisning
Turn trening
Jobb
HeheGodt det ikke bare er hos meg det ordet er fremmed hos![]()