Yes er vel sånnHar nok å holde på med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yes er vel sånnHar nok å holde på med.
Har du ikke venner rundt deg?Ja. Hela min familj bor i Sverige så eg kænner meg veldigt ensam her ibland
Er så glad att eg kan bruka tid her inne å skravle med massa kjekka folk eller så hade de vart tung .
Var det noen tilbud på din rema?Yes det er det
svært få. En tur ut, levere noen julegaver,hente gubbens julegave i smug på posten og lage god matHva er planene for helgen?
jeg hdde håpa du kunne fortelle meg det?Hva er det for noe?![]()
SmartMe tar hver sin. Eg legger jenta han gutten. Men han e så flink å drøja det ut.
hoho. Det hadde vært detHahaha hade vart kul å prøva ut å bara sett en kokk der![]()
hoho. Er bare jul en gang i året. Var de billige?Omg..jeg har hamstra marsipansjokolader på rema
*føler seg allerede julefeit*![]()
Herlig!Kanelbullar er og i hus!tenkte jeg skulle lage litt kaffe og ha bullar til kvelds!
![]()
det er sant. Men uff. Bør ikkeJa, men det går an å kjøpe mer.![]()
Eg bor i Rogaland så de e noen timmar bort . Syns de blev vanskeligare å reisa ofta tid efter me fick barn. Klart eg kænner det mer att eg hade mer behov før dom efter eg fick barn.Bor du langt unna Sverige? Håper du har fått et nettverk der du bor nå da.
Jeg kjenner på savnet av å ha familien i nærheten etter at jeg fikk barn.
litt ja. Men egentlig relativt greit med liv likevelDet var litt mindre aktivitet her inne i dag ja![]()
Nei de e akkurat det. Tar aldrig slutJa! Alltid noe vedlikehold som må gjøres. Tar aldri slutt!
Det er nok jeg ogJa, litt grådig og gla i tilbud
Er alene hjemme med vesla. Så skal slappe av og ordne litt til i morgen.Ha en fin kveld og lykke til i morgen!![]()
Noen dager er det heilt iorden med sånn middag.Måtte bli sånn i dag
Samme her. Trives så godt her inneO ja de e det verkligen. Bv har blivit en del av hverdagen nå
Var noen fåVar det noen tilbud på din rema?
Og må jo få tid til litt skravlingYes er vel sånn
Det er det jaNoen dager er det heilt iorden med sånn middag.![]()
Har jeg aaaaaldri hørt om førjeg hdde håpa du kunne fortelle meg det?![]()