Var det køp såOmg..jeg har hamstra marsipansjokolader på rema
*føler seg allerede julefeit*![]()
Mye du vill eller begrenset?? Hvor længe
varara detta tro??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var det køp såOmg..jeg har hamstra marsipansjokolader på rema
*føler seg allerede julefeit*![]()
Nei det er bare dumtSove middag da?![]()
Gratulerer så mye03.12.15 kl 06.09 kom verdens vakreste jente til verden ♡ Vi er så stolte og koser oss med baby♡
Er nok det ja, men det er er bra sig her inne uansettDet var litt mindre aktivitet her inne i dag ja![]()
Da blir det spennende å se om det er det her I morgenNei var visst ikke det.
de e bara jenta på 17 Mnd som har lagt seg.Mi er fortsatt våken . Spiser kvelds nå
Ja, er vel en del som holder på med legging i disse tiderEr nok det ja, men det er er bra sig her inne uansett![]()
Enig, får ikke sove til natta daNei det er bare dumt
03.12.15 kl 06.09 kom verdens vakreste jente til verden ♡ Vi er så stolte og koser oss med baby♡
Till jul ja så blir det hvil og kos med jul. Eller føler du hela julen er stress??Hviling får vente til jul![]()
Åjade e bara jenta på 17 Mnd som har lagt seg.
Gutten på 3 år e voken enda . Væntar på att pappan ska reisa seg Upp å legga han
Du får si fraDa blir det spennende å se om det er det her I morgen
Ja, det er vel rette tidenJa, er vel en del som holder på med legging i disse tider![]()
Vil du dele ukesmenyen?![]()
Nope sånn er detEnig, får ikke sove til natta da
Litt stress er det, spesielt siden vi skal være hos mannens bror og hans familie. Jeg liker best å være hos min familie, da slapper jeg av. Skal jobbe 3 dager i romjulen, men ellers må jeg prøve å få slappe av littTill jul ja så blir det hvil og kos med jul. Eller føler du hela julen er stress??
Lage deg middag da![]()
Salt ja. Eg har lust på sultaagurk![]()
Yes det er detSkal gjøre det
Jobb i morgen?