Bina prøver på nr 2

Vent hæ??? Nei nei hva er dette for noe??:O

Kanskje en tur til legen hadde vært noe?:) BT testene er ikke til å stole på lenger nei :(
 
Da er det vel på tide med en liten oppdatering for de som lurer.
Jeg tok en test på morgen urin. Den ble som ventet negativ. Har ikke sett noe mer blod heller.
Det stikker og murrer veldig i magen i dag. Og jeg er kjempe kvalm. Enten så er det noe på gang her. Eller så er det en helt sinnsykt eggløsning på vei.
Legger ved bilde av testen fra i dag.
1f2c14177c9963b12fe807ea033e7d33
d98cb280056062d09b4e903bf5ceac14
3be1d8007661bda77bc590257a6c3403


Synes jeg ser en svak strek på bildene. Men kan jo være ønske tenkning.
 
Jøss, nå ble jeg fryktelig forvirret på dine vegne! Såå sterk strek!!
 
Tror jeg må ringe legen i morgen. Kjenner livmora jobber konstant. Murringene har gått over til stikking. Kjenner det røsker til innimellom.
 
Så utrolig rart med så sterk strek, og så bare ingenting i dag?? Skjønner ikke no :S :S
 
cd 11.
Fortsatt kvalm som fy. også er jeg så trøtt at jeg vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg.
Murrer fælt i magen i dag også, stikker og murrer. ble ikke noen test i går kveld. ingen på morgenen i dag heller. får se om jeg gidder å ta noen i det hele tatt..
Hadde noe som lignet elslim i går. men frister fint lite med sex når det murrer så mye hele tiden. kommer ikke til å bli noen hyggelig opplevelse.
neste fredag er det forsamtale til ivf. herregud som jeg gruer meg, men skal bli godt å komme i gang med prosessen, synes vi har ventet lenge på denne samtalen. men samtidig så har det gått veldig fort. har nesten ikke tenkt på det i det hele tatt. har poppet opp i tankene nå og da.
Det jeg gruer meg mest til er vel medisineringen, og eventuelt uttak av egg. men gleder meg til det er over og vi sitter med en liten prøverørbaby i armene <3
 
Tenker så mye på dette med ivf. Og jeg har faktisk ikke lyst til å gå igjennom det. Får helt angst. Dette må være noe av det skumleste jeg har vært med på. Innen vi har kommet i gang med forsøk så kommer jeg til å være et nervevrak. Fy fader som jeg gruer meg til dette.

I går tok jeg ny test. Den var negativ. Da tar jeg ikke flere tester å ta denne gangen. Ikke noe tegn på at det er eggløsning snart heller. Ingen verdens tegn. Så spørs vel om alt har stoppet fullstendig opp.pleier å ha el på cd 15 og da burde elslimet ha dukket opp forlenge siden . Denne syklusen her er alt bare så forvirrende.
 
Jeg skjønner at du er nervøs Bina mor❤ det er et ganske stort steg, men nervøsiteten forsvinner etter forsamtalen jeg lover ❤
 
Er på cd 15 og her er det overhode ikke tegn til eggløsning. Verken eggløsning smerter eller slim.
Frustrerende at kroppen plutselig er blitt så enda mer på tryne.
 
4 dager igjen til forsamtale til ivf. disse mnd har gått utrolig fort. snart i mål med ønsket vårt håper jeg.

Er på cd 16 i dag. og i kveld så har det dukket opp el slim. er veldig lite men det er iallefall el slim. la inn aksjer i går og skal se om jeg får lurt mannen til en runde i etterpå. om jeg ikke sovner på sofaen mens han tar seg av legging.
lurer på når eggløsningen har tenkt til å komme denne gangen jeg. om den i det hele tatt kommer.
 
Cd 17. Nå har elslimet virkelig tatt seg opp her. Så da er det vel egentlig bare å kjøre på med aksjelegging. Ble ikke noen går sovnet som en sten klokka 2030 :p
Lurer på om jeg har eggløsning innen fredag jeg.
3 dager igjen til forsamtale på riksen. Gru gleder meg.
 
Cd 18.
Der bestemte kroppen seg for å krangle igjen. Ligget rett ut i hele dag med vondt i kroppen og hode verker. Blir ikke spire denne mnd tror jeg tar meg en pause. Så får vi heller kose når vi ønsker det selv.
Snakket litt om dette med ivf i går. Spurte mannen om det var det han ville vi skulle å for eller om vi skal trekke oss. Ble enige om å gi det ett forsøk. Da regner jeg med at det lille av feriepenger jeg har blir borte på det ene forsøket i medisiner. Så da håper jeg at 1 forsøk gir oss spire . For går det ikke nå så blir det nok ikke mer prøving. Kjenner jeg er sliten og lei av dette. Og orker ikke gi det mer tid heller.
Nå er det kun 2 dager til forsamtalen på riksen
Er veldig spent på ul undersøkelsen tror ikke el har vært enda. Og håper vi kommer i gang med en gang. :D
 
CD 19.
Kan ikke denne kroppen bare få til eggløsning da! 2 dager med fruktbart sekret også ingenting . ikke så mye som antydning til noe som helst her. blir så lei av denne kroppen. Hersens exu har kødda til alt. Jeg blir så frustrert.
Hadde kroppen bare fått til eggløsning hadde ting vært så mye enklere. ikke det at vi er så aktive på prøvingen denne pp. men er jo godt å vite at kroppen faktisk funker som normalt.
Gruer meg en del til svar på prøvene mine. Er veldig usikker på den AMH prøven. tenk om den er gir veldig dårlige resultater :(
Skulle ønske jeg hadde fått svaret på prøvene jeg har tatt med en gang og ikke vente til i morgen.

Herregud i morgen er det samtale . jeg gruer meg på alle mulige måter... godt mannen skal være med.
 
Hjelper å klage litt over kroppen. Da ser det ut til at el er rett rundt hjørnet. Har litt murring og elslimet er tilbake.
Håper de ser i morgen om El er på vei. Kanskje vi går ut av sykehuset med noe resept på medisiner. Det hadde vært fint.
 
Lykke til i morgen :D
 
Masse lykke til i morgen ❤
 
Back
Topp