Bina prøver på nr 2

Masse lykke til på forsamtale :D
 
Får oppdatere her også :)
Han mistenker at jeg kan ha endometriose siden jeg har kraftige menssmerter og at jeg har støt smerte under sex.
Så han sendte brev om laproskopi da for å sjekke endo og om den høyre eggleder er tett.
AMH var litt høy den lå på 30. Det var vist fint for min del det. Som han sa et luksus problem :D haha.
Hadde mange egg telte 15 eggposer på høyre side. Livmora var normal og forovervendt. Mannen sin sædprøve var helt utmerket. Haha han sa til mannen:du har over 3 mill svømmere. Den er veldig bra. Det er gutten sin det!
Likte den legen han var kul.
Mulig første forsøk blir i mars. Men må se andre når jeg får time til lap.
Var det noe jeg glemte da tro.
 
Åå så spennende :D håper ikke det blir lang vente tid på lap :)
hørtes ut på han at det ville skje i løpet av januar. og at vi kanskje kunne få første forsøk i februar. blir spennende å se når ringebrevet kommer og innkallelse til lap. håper det skjer veldig fort. vet ikke hvordan vente tiden er på Ullevål er i forhold til riksen.

Er du i gang med sprøyter enda? er så spent på forsøket ditt :D
 
Da tror jeg at det er tid for å legge ned denne dagboken. Hører vel ikke til på fs lenger . så nå flytter jeg over til assistert :D
 
Da tror jeg at det er tid for å legge ned denne dagboken. Hører vel ikke til på fs lenger . så nå flytter jeg over til assistert :D
Ønsker deg masse lykke til videre! :)
 
hørtes ut på han at det ville skje i løpet av januar. og at vi kanskje kunne få første forsøk i februar. blir spennende å se når ringebrevet kommer og innkallelse til lap. håper det skjer veldig fort. vet ikke hvordan vente tiden er på Ullevål er i forhold til riksen.

Er du i gang med sprøyter enda? er så spent på forsøket ditt :D
Jammen det er jo ikke så lenge til :D nå blir det 2016 baby :D

Ja jeg er på Sprøytedag nr 6 I dag :D kontroll til fredag og jeg håååper det blir uttak på mandag :D
 
Jammen det er jo ikke så lenge til :D nå blir det 2016 baby :D

Ja jeg er på Sprøytedag nr 6 I dag :D kontroll til fredag og jeg håååper det blir uttak på mandag :D
krysser fingre for uttak til mandag. innen onsdag så er du kanskje ruger :D:D:D:D så spennende :D
 
klarer ikke helt å legge fra meg denne dagboken her inne helt enda kjenner jeg. Så kanskje jeg bare bruker denne frem til vi starter opp med første forsøk .
Har siden Mandag vært dårlig. startet med feber, høy feber med frysebølger, vondt i hode og kjempe vondt i siden.
trodde jeg hadde vondt overalt pga feber, så jeg valgte da å se det an til onsdag. dro til lege og fikk påvist nyrebekkenbetennelse. så fikk en skikkelig hestekur som jeg skal gå på i 10 dager. begynner smått og bli bedre, er iallefall kvitt feber. men har fremdeles litt vondt i nyrene i perioder. har fått beskjed om å holde meg i ro. men det er lettere sagt enn gjort, og det straffer seg.
Tenker nå at det i grunn egentlig var veldig greit at vi ikke prøvde veldig hardt denne mnd på spire. for tror ikke det hadde vært veldig gunstig for spira med en sånn heavy dose med antibiotika . så vi prøver igjen fra neste mnd.
I dag er jeg på dag 26 eller 27 i syklusen, så tr kommer nok veldig snart. så kanskje er vi heldige å får en liten nyttårs spire :)

Venter også på brev fra Ullevål om time for lap, den lar vente på seg den også. 1 uke siden vi var på forsamtale så regner med at den henvisningen ble sendt samme dag. så da burde den være her snart. hadde vært fint å fått unna den lap'en.
blir en liten luftetur til postkassa etter hver. så tenkte jeg at jeg skulle snekre sammen en pepperkakedeig. så blir det å finne sofaen igjen. føler meg utslitt allerede .
 
Så kjedelig.. Du får ha god bedring!
 
Trodde tr skulle dukke opp i går. Her skjer det ingenting. Er på cd 31.
Dette er tydeligvis en lang syklus :(
 
Back
Topp