Skravletråd desember

Hei på dere jenter :D da er jeg på vei for å møte min kjære på jobben. Skal kjøpe med meg noe godt til han :) han skal være med på ul ❤️ jeg har kjent lille i 2 dager nå :) små dult :D hva skal dere idag? :)
Min mann skal på spillekveld i kveld, men det er bare koselig for han :D

Hehe :p
Min er heller ikke intr i flaske.. Okke smokk heller, så det er bare pupp det går i :p
Har hatt han oppi senga jeg og av og til :)

Smokk "tvang" jeg henne til å like. Er litt lettere å få henne til å sove da. Hun hadde en periode hvor jeg måtte bære/bysse henne i søvn -ble passe slitsomt i lengden, og det gikk ut over ryggen. Men om natta da er ikke smokken god nok.
Mi sover kun i senga vår om natta. Legger henne i vugga på rommet vårt, men hun våkner etter noen timer og da er det oppi til oss for å få mat -og der blir hun

Ja det er det de gjør! :o
Dette er siste også, så jeg syns det er heilt greit at hun ligger der, til tross for dårlig nattesøvn på meg ;)
Man får aldri den tiden tilbake igjen så det gjelder om å nyte det mens man kan
De er så gode og myke når de er så små. Ikke like behagelig å ha en lang sprellende 7åring i sengen. Hehe. Litt kos er det jo, men da bør vi ha dobbeltsengen for oss selv, for hun er kjempevarm av seg og blir ofte helt klam om natten.

Hei på dere jenter :D da er jeg på vei for å møte min kjære på jobben. Skal kjøpe med meg noe godt til han :) han skal være med på ul ❤️ jeg har kjent lille i 2 dager nå :) små dult :D hva skal dere idag? :)

Ååh, så herlig med babyspark!❤️
Lykke til på ul da ;)

Jeg skal på jobb kl 16:00, er ferdig kl.19:00. Så håper på å få skravlet litt mer i kveld :)

Det er forskjellige krav på forskjellige premier.
Kravene er over 3.000, over 2.424, over 1.212 og på topp 100.
Informasjon om konkurransen finner du her
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-desember-premier-til-en-samlet-verdi-på-18-000.1794574/
Oi. Må ha 2424 for å vinne storksaken, ja.. Det tror jeg at jeg kan se langt etter..

Men når kravene er så høye, vil ikke det føre til at det er de samme som vinner veldig ofte?

De er så gode og myke når de er så små. Ikke like behagelig å ha en lang sprellende 7åring i sengen. Hehe. Litt kos er det jo, men da bør vi ha dobbeltsengen for oss selv, for hun er kjempevarm av seg og blir ofte helt klam om natten.

Ja de er det ❤️

Merker at det ikke er helt det samme når 7åringen kommer oppi, blir ganske trangt da :p
3 åringen tar også litt plass faktisk, og han ligger ikke i ro -får alltid en hæl i ansiktet eller et spark i ryggen :p
Men lille snupp ligger i fred og ro tett inntil meg ❤️

Smokk "tvang" jeg henne til å like. Er litt lettere å få henne til å sove da. Hun hadde en periode hvor jeg måtte bære/bysse henne i søvn -ble passe slitsomt i lengden, og det gikk ut over ryggen. Men om natta da er ikke smokken god nok.
Mi sover kun i senga vår om natta. Legger henne i vugga på rommet vårt, men hun våkner etter noen timer og da er det oppi til oss for å få mat -og der blir hun

Har prøvd å tvinge smokk på han her og, men tror det virka motsatt vei, gitt :p

Så stas det blir med ul :) er det første ul og første barn? Så snill du er med din kjære ❤ Hva slags spillekveld skal han på? :)

Ja de er det ❤️

Merker at det ikke er helt det samme når 7åringen kommer oppi, blir ganske trangt da :p
3 åringen tar også litt plass faktisk, og han ligger ikke i ro -får alltid en hæl i ansiktet eller et spark i ryggen :p
Men lille snupp ligger i fred og ro tett inntil meg ❤️
Fremdeles litt kos å få 4åringen i sengen, men som du sier, hun ligger ikke akkurat i ro :p Hun kommer bare av og til på morgenen, så da går det greit. Da ligger hun gjerne og koser meg på armen eller ryggen

Back
Topp