Hehe, sant nok!er jo så lett når dere og er så skravlete![]()
Men jeg er ikke i nærheten av 700innlegg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, sant nok!er jo så lett når dere og er så skravlete![]()
Ja, det har virkelig gått unna![]()
Ja det er eg og![]()
Vet du hva, det er ikke jeg heller..Hehe, sant nok!
Men jeg er ikke i nærheten av 700innlegg
Lystgass fungerer ikke på megTakker meg til epidural og lystgass!
Tror ikke jeg hadde hatt fire unger uten ;p
Ja får hoppas han blir det. Han e ju så matkresen selv . Visst han blir kokk så kanske han finner ut av att de er Massa gott å spisa
Lystgass fungerer ikke på meg
Vet du hva, det er ikke jeg heller..
Eg har bara brukt lystgass i mina 2 fødslar. Med nr 2 brukte eg lystgass bara 10 minTakker meg til epidural og lystgass!
Tror ikke jeg hadde hatt fire unger uten ;p
Tror ikke jeg satser på så høyt tempo, men prøver så godt jeg kan i alle fallJa helt enormt også!
Bare "litt" misunnelig ;p
Ja då eg har tro og hop om det enda. Ser att han prøvar lettare på ting nå nær han har børjat bhgDet skal du ikke se vekk i fra at han finner utav da!
Altså jeg var sinnsykt kresen selv da jeg var liten, spiste minimalt og få ting. Nå spiser jeg nesten alt!
Tok noen år før jeg kom dit, men det gikk av seg selv
Jeg skal i alle fall klare 550 i dag tenkte jegMange innlegg har du?
Jeg har som mål å nå 350 innlegg i dag![]()
Mannen som satt ved siden av meg merket den veldig godtIkke meg heller egentlig, ble sinnsykt kvalm og kasta den vekk!
Men er mange som har god effekt av den da, og heller den en ingenting![]()
Jeg skal prøve å nå 500, selv om 400 er med reeltJeg skal i alle fall klare 550 i dag tenkte jeg![]()
God dag
Hva skal du idag?
Eg har bara brukt lystgass i mina 2 fødslar. Med nr 2 brukte eg lystgass bara 10 min![]()
god formiddagdet har ikke jeg
sov ganske lenge idag for gubben tok jenta
![]()
Tror ikke jeg satser på så høyt tempo, men prøver så godt jeg kan i alle fall![]()
det var jo bedre enn forventet danei, kanskje det er det. Han koser seg så mye at han sovner
håper det bedrer seg snart da. Når mer fast føde kommer
![]()