Ah, så deiligHaahha![]()
Mannen driver eget og eg er medeier så då har eg fakturering i firman![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah, så deiligHaahha![]()
Mannen driver eget og eg er medeier så då har eg fakturering i firman![]()
Ja det er eg ogNei det var de heller ikke, nå har mange gjerne flere ul til og med.
Er glad jeg har fått barn i dagens tider jeg![]()
uuuh. Masse pakkerKøpte massa på nett black friday og cyber monday.
1 pakke fra hm
1 pakke fra Kappahl.
1 pakke fra lindex .
1 pakke fra lekekassen
2 pakker fra apotek 1
Innehåll er jakke, jumpsuits, luer. Joggebyxer , kjolar , shorts , brannbil og søppel bil, hårstrikk , mm
hoho, litt av en feirngGod dag alle sammen
Alt bra?
Her spiser jeg skolebolle for å feire at jeg hadde null hull hos tannlegen![]()
Deiligt faktigstAh, så deilig![]()
uff. Får du sovet noe idag da?Ja.. aner ikke hva det var. . Pleier jo å være stuptrøtt
Haha! Ja, merker jeg er veldig spent. Storesøster her var attpåtil en ekstremt rolig baby. Sov natta gjennom fra hun var 6 uker, såjidt det kom et knyst fra henne på dagtid. Lå bare å kikka og smilte.så har litt skrekkblanda fryd.
![]()
Ja massa. E ju så greit nå får du allt via netet. I førgår så fick en pakken fra Nelly der eg hade bestillt 2 kjoleruuuh. Masse pakker![]()
her nå jeg snike meg ned på postkontoret å hente julegaven til gubben
![]()
herlig. Skulle ønske jeg var flink å bake såntJa, det lukter jul nå![]()
ah. Vet pappa må gjøre det en gang i året. Han hører så dårlig på et øre.Første gangen nå, håper det holder.
Legen ville drøye skylling i det lengst for når man først hadde gjort det en gang så måtte man ofte fortsette med det...:/
uff. Vært lenge plaget med ryggen eller?Nei, han tok en egenmeldingsdag. Får håpe kiropraktoren kan fikse ryggen hans.
Heldig!Deiligt faktigstså tar han några visste eg ikkje klarar allt
før oss fungerar det før då kan eg var hjemm med mina små længre
![]()
godt. Kom deg i sengJa da visst snuppa sover så kan eg og legga meg![]()
bekkenet som er gåent?Jaaa. Jeg vil på IKEA, men da måtte jeg ha brukt rullestol(neida, jeg bruker ikke rullestol, men jeg klarer ikke å gå gjennom en matbutikk engang uten å være helt gåen).
Ja, det er viktig!hoho, litt av en feirngmen null hull er topp
![]()
Ja, ble litt sjokka selv :OMå si du har satt opp litt av et tempo
Over 700 allerede![]()
Hvor mye og vad jobbar du med?Heldig!mulig jeg går ned i stillingsprosent når babyen kommer her
vil jo ha mest mulig tid!
Verkar ikkje som hon ville hvila idag. Har børjat med vissa dagarn hon ikkje sover å bara griner å ska Upp igjengodt. Kom deg i seng![]()
Er sykepleier og jobber 100%, men nå er jeg sykemeldt pga bekkenet :/Hvor mye og vad jobbar du med?