3D ul

Jeg var med nummer 2, syns ikke det gav meg noe særlig! Liker litt spenningen rundt hvordan de ser ut etc... Det ødela litt egentlig..
 
Lurte litt på om vi skulle dette vi og, virker jo veldig stas :) men hvor mye betaler dere for det? Må nok drøye det til over jul hvertfall :p
 
Eg var for sein med å bestille time :( utrulig trist sidan eg ikkje har nåken gode ul bilder og er veldig nyskjerrig på korleis den lille ser ut!
 
Var i går, 27+6. Lillegutt lå vridd innover og gjemte ansiktet under hele seansen :) Jordmor synes det virker som han har lagt seg til, men vi skal prøve på nytt om 3 uker :)
 
Var på mandag... Hun ligger i seteleie og gjømte seg i morkaka... Fikk ny gratis time igår.. Da var hun litt mere villig men veldig dårlig bilder... 27+4
 
Var på 3D rett før jul, 21.desember. Ble veldig fornøyd med bildene til tross for at han prøvde gjemme seg
 
Vi dro. Jeg følte denne jenta er vilter og vil vise seg frem.

I kontrast til sin storebror. Vi måtte tilbake 4 ganger for å få et lite glimt av han. Selv ikke etter legens ordrer med cola og sjokolade før timen -ville han knapt vise ene siden av ansiktet.

Denne gangen kjenner jeg at fosteret kommer til å "Vouge" for oss.
Jammen hadde jeg rett. Hun trakk på smilebåndet (luft i magen) to ganger og gapet med lille munnen sin.

Hun blir nok som meg, full av iver og entusiasme.
 
Oi, så gode bilder dokke har fått! :)
Vi fekk sjå litt i 3d på den vanlige UL, men det såg berre skummelt ut altså :p Desse her var jo kjempefine!
 
Blir ikke 3D på oss. Er på en del ekstra UL'er pga. vekstestimering. Så fant ut det ble unødvendig å betale for 3D. Fikk et par bilder sist UL. Skal på ny kontroll i morgen. Spennende å se om vi får noen gode bilder da (selv om det absolutt ikke er det viktigste;))
 
Back
Topp