3D ul

Det var "en del av pakken" når vi var på OUL i uke 18 :) fikk fine bilder :)
 
Skal når jeg er i uke 26 <3 mulig det er litt tidlig og bildene ikke blir såå bra, men da drar vi eventuelt en gang senere rundt uke 30 er planen ;)
 
Eg er 25 uker denne uken og har så lyst til og gå men så vet eg at eg kommer til og få ekstra ul på sykehuset snart.Men det er jo ikke 3D, hadde vært gøy og sett hvem han ligner på og om han er lik dadden sin :)
 
Har bestilt time i desember, er vel 28+4 den dagen vi har time. Håper det er en bra tid å til å få fine bilder :)
 
Har bestilt når vi er 28 uker:) Sto vel at det var rundt den uken man fikk best bilder :)
 
Nei blir ikke 3D her... Men skal på ul i uke 28 hvertfall ;) så gleder meg til d:p 2 uker igjen :)
 
Jeg er 23+3 nå, og vurderer en av de første ukene i januar. Bor i Oslo men har blitt anbefalt "KvinneDoktor" i Tønsberg. Så da går turen dit
 
Vi var på kontroll ul for noen dager siden og der fikk vi også 3D. Ble gode bilder, men skal jeg på 3D ul privat så vil jeg vente noen uker til. Er 23+4 :)
 
Var på 3D/4d-ul sist, og var litt skuffet da. Så denne gangen venter vi nok til fødselen for å se hvem hun likner på :)
 
Hadde egentlig bestemt oss for å ikke ta 3d ul. Men nå begynner jeg å bli så spent på hvordan hun ser ut... var med førstemann, men det var fordi vi ikke fikk vite kjønn på oul.
 
Skal på 3D-UL i uke 27/28. Får komme inn gratis, da det er ei jeg kjenner godt som jobber på ultralyden på sykehuset her. Med førstemann var jeg på UL i uke 32, og fikk overraskende gode bilder
 
Back
Topp