Bare lureri, jeg ender opp med å bruke mye mer enn jeg planleggerIkke bra med for mye tilbud heller nei![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare lureri, jeg ender opp med å bruke mye mer enn jeg planleggerIkke bra med for mye tilbud heller nei![]()
Bra blev bara osäker . TakkNei er ve fint det
Min brukes myeBruker min veldig lite faktisk. Men er fornøyd da
Jeg synes det altsåHa ha fiiin plan det
Har dere snakket noe om når det kan være aktuelt med hull da?Her og. Klistremerker eøler magnetøredobber. Hun blir 9 i januar.![]()
Uff stemmer det jaJa, satser på å klare detJeg husker vagt at vi var oppe i 6000 i fjor på denne tiden? :O
Å ditt mål er??Jeg må klare målet mitt før 22.
Satser på det jaHåper du får noen timer på øyet da
Det er jo veldig bra daJa, camilla sa så)
Jeg og Orly snakket om at de er alle verdige vinnereHeier egentlig på alle som er igjen jeg. Mest Marte og Øystein kanskje![]()
Det er jo egentlig det. Derfor lurt med handleliste, men da må man holde seg til den ogsåBare lureri, jeg ender opp med å bruke mye mer enn jeg planlegger![]()
Over 2424Å ditt mål er??![]()
Ja klart det. Han spiser ju så lite i tilleg så de e bra han får noet han likerJa, er ingenting galt i å få med seg litt utenom det vanlige av og til. Viktig å kose seg!![]()
Jeg baker ikke så mye. Hater kjøkkenet mitt. Håper det blir bedre når jeg får nyttMin brukes mye
Å jeg elsker å bakeJeg baker ikke så mye. Hater kjøkkenet mitt. Håper det blir bedre når jeg får nytt
7. AprilJo de går bedre nå nær eg har mer vitamin D og jern i kroppen min. Når hade du termin huskar ej![]()
Æsj. Det kan jo ikke være behageligJeg har sett LITT for mye på the walking dead i det siste :O
Jeg tenker og drømmer KUN zombier..! Får det ikke ut av hodet![]()