ja. Håper det går over snart. Hun har og en periode med at hun er våken i noen timer midt på natta :/Ja ikkje lett. Hade en perioder me 3 åringen de var så slitsom . Men de har blivit bedre nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja. Håper det går over snart. Hun har og en periode med at hun er våken i noen timer midt på natta :/Ja ikkje lett. Hade en perioder me 3 åringen de var så slitsom . Men de har blivit bedre nå
Haha, nå leste jeg at du legger jenta på 17 ÅRJa de er deiligtme har delt det upp. Mannen Legger 3 åringen og eg Legger jenta på 17 mnd. Syns de går kjempefint.
E hon din vansklig å legge ?
Får håpe hun er enigKjekt å ha ting å fylle dagene med![]()
Gått fort i dag ogsådet gjorde det. Gikk gjennom 20 sider etter en halvannen time borte
Ville iallefall mye heller ha en kasse med julekaker enn en kasse med middelmådige middager.Det har jeg all tro på![]()
Jeg går for 2424Tøffa! Jeg har ikke bestemt meg for 3000 eller 2424 enda!
Ja det har jegvært på jobb? Synes jeg leste no om det
Men klarer du 2424 er jo ikke veien så lang til 3000Tøffa! Jeg har ikke bestemt meg for 3000 eller 2424 enda!
Hva var kravet under 2424 igjen da?Jeg går for 2424![]()
Hæ? Mohahahaha. Nesten ondskapsfult![]()
Eller grønnsaker... fysj altsåVille iallefall mye heller ha en kasse med julekaker enn en kasse med middelmådige middager.![]()
hehe. Ja, du skulle vekk i helga?Det tror ikke jeg heller, om jeg er heldig så varer det til fredag da![]()
Det er jeg veldig enig iJeg synes egentlig "klart eg kan" om å tørre å ta hull i ørene var dumt. Ungen var vel kanskje 5 eller 6, men likevel et unødvendig program
Ja det gjør jegTrives du i jobben da?
2424 frister her også, men det er jo til og med mer enn jeg har tilsammen nåJeg går for 2424![]()
Det går jo anFår håpe hun er enig
Jeg foreslo buss jeg![]()
jepp. Tomlene har gått titt og ofte kjapt her idagGått fort i dag også
Får besøk i helgahehe. Ja, du skulle vekk i helga?
Det er godt å høreJa det gjør jeg
Hahahah måtte läsa selv en gang till å se att eg hade skrevit Mnd og ikkje år ahhahaHaha, nå leste jeg at du legger jenta på 17 ÅR![]()