Kommer de på besøk?Jeg får heller ikke vært her idag
Jobber til 20, og etterpå må jeg gjøre klar til svigers...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer de på besøk?Jeg får heller ikke vært her idag
Jobber til 20, og etterpå må jeg gjøre klar til svigers...
Mye juleshoppere?Helt sinnsykt![]()
Jepp! Det gjør jeg, heldigvisDet skjønner jeg godt.
Får du med deg mannen?![]()
Jada kom jo ikke inn før på kvelden sådet er bra det![]()
Ja da er det nok snart borteHar ikke vært ute enda
Sluttet å snø nå da, kom ikke mange millimeterne, er også ved å bli varmere så det forsvinner snart
Skravle og se farmenHva skal dere ikveld da?![]()
vet du.. det er jeg ogLitt nyskjerri det er jeg da![]()
![]()
åh.. når begynner det?Skravle og se farmen![]()
Det skal de her også den 15.Mandag 14 skal de forresten "Synge for de gamle" som hun sier, de skal besøke kommunens sykehjem og gå lucia
Ja du har vel rett. Er vel en helhetsvurdering tenker jegdet aner jeg ikke noe om. Står vel på om hvordan ungen og miljøet er der inne. Blir vel tatt en vurdering på det på kontrollen din. Håper du ikke må gå særlig lenge![]()
Det er mye bedre altså! Men det blir liksom ikke helt borte.. :/rart svimmelheten ikke gir seg altså...
Driver du med da??Er lenge siden jeg har vært her nå![]()
nei. Da er det spesielt godt gjort å fått så mange innleggJada kom jo ikke inn før på kvelden så
Ja, jeg er bare gravid sa hunuff :/ har du vært hos lege med den svimmelheten?
bra det er bedre iallefall. Hvor lebge har du vært svimmel egentlig?Det er mye bedre altså! Men det blir liksom ikke helt borte.. :/
Næmmen, så søt!!Man kan ikke slippe taket selv om man her sovnet
Vis vedlegget 148815
Er ikke lenge siden jeg "klaget" på det samme; og nå henger jeg da medEr kun en vanesakman kommer fort inn i det
![]()
a visste ikke det var noe man kunne bli plaget med. Men så var jeg ikke svimmel selv heller når jeg var gravidJa, jeg er bare gravid sa hun![]()
Klart det blir rartHåper det. Blir nok litt vemodig, det skjønner jeg da. Men vi har jo mamma-pusen![]()
Fin plan det synes jrgDet kan jeg!![]()