Skravletråd desember

Ja kan vel ta opp til 3 dager eller noe sånt, mener jeg at jeg har hørt. Men nå syns jm jeg har en noe stor baby, ikke veldig stor, men litt. Kanskje det er med å gjør at de setter i gang før? Er jo unødvendig at hun skal vokse seg enorm der inne! Er vel en viss risiko knyttet til fødsel av store barn? Eller?
det aner jeg ikke noe om. Står vel på om hvordan ungen og miljøet er der inne. Blir vel tatt en vurdering på det på kontrollen din. Håper du ikke må gå særlig lenge :)

Nei, heldigvis ikke. Vi har en langdag i uka bare. Jeg er egentlig i permisjon, så jeg jobber gradert i en liten periode. Mannen er ferdig på jobb, så da har han ungene mens jeg jobber. Da bruker ikke han noe av sin permisjon og jeg forlenget min permisjon slik at jeg får forskjøvet den nærmere august 2016
Vi også, har åpent til 19 på torsdager. Men jeg slutter 16 hver dag :)
Jeg er sykemeldt akkurat nå da, grunnet svimmelhet i graviditet. Håper å komme meg tilbake neste uke :)
Jeg har egentlig håpet på litt gradert permisjon jeg også, men gubbis jobber så mye og har ikke faste reise tider så det kan bli vanskelig :(

Back
Topp