ja! Nesten som man skulle ønske man var liten igjen for ei stundDet ser så deilig ut å ligge sånn innsvøpt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja! Nesten som man skulle ønske man var liten igjen for ei stundDet ser så deilig ut å ligge sånn innsvøpt!
Gjør mitt beste, men har småsyk kosebaby herVi får skravle på.
Jeg er i den unormale situasjon at ikke bare er jeg hjemme hele dagen.... men det er også min mann....
hahaha. Den var nyDu skulle sett min eldste når han var liten du.
Av med dynen, legge seg på tvers i sengen og beina ut mellom sprinklene.
Vis vedlegget 148783
Jepp, hver natthahaha. Den var nyda skal jeg anse alt som normalt, selv å ligge slik i senga
sov hn slik hele natta?
Pause på krakken. Nå har jeg ryddet leker og klær og støvsugd nøye overalt. Må ha litt vann.Pleier å hjelpe på med litt musikk, syns det går fortere unna da. Julemusikk gir kjempe god stemning!![]()
Takk. Salg og service.Masse lykke til med eksamen, hva skal du testes i?
for en søtingJepp, hver natt
Da hadde du nok å gjøre før jobbGjør ikke det
Også kommer svigers i morgen....må skifte på senger og rydde![]()
Blir nok ikke samme fart i dagFlink du var![]()
Er bra jobba det daJeg har kommet meg til 17. nå, så jeg klatrer stadig. Aner ikke helt hva målet mitt er.
Blir greit å få levert dem ut jaUff, lagringsplass er det vi har minst av her i heimen
Vi har allerede delt ut alle gavene til folk for å slippe å ha dem hjemmehehe!
Er snart på første plass du nåKlær må brettes, dusj tas, og nye klær må henges opp. Hadde samme tanke for en time siden. Og enda sitter jeg her. Nå må jeg snart får gira om litt her![]()
Sov til 00.30, etter det var det av og på frem til 6. Ungen hadde mareritt.good morgennja. Sov godt fra 1 til 4 når frøkna vekka oss
etter det ble det magert
enn du?
Jeg har handlet kokos på butikken i dag. Skal bake kokosmakroner i morgenNei, er ikke detmen jeg er flink til å prøve nye ting
![]()
Det startet med at han ikke var helt fornøyd med å flytte over fra kurven til sprinkelsengen siden han ligge å ligge trangt.for en søting![]()
Ja! Babynest og.ja! Nesten som man skulle ønske man var liten igjen for ei stund![]()
Derfor satser jeg på mye liv i startenHar jo ikke det![]()
Det er planenja. Vi får peise på denne uka så vi får en flyvende start![]()
Håper du koste deg skikkelig da, og at det fortsatt var verdt det dagen etterHaha, egentlig ikke jeg heller![]()
Men den ene gangen i året..... ;-)
Var ikke planlagt egentlig![]()