Jepp det fikser jegja du har 22 dagar igjen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp det fikser jegja du har 22 dagar igjen![]()
Hvor langt er du nå da?Har en del igjen![]()
Bare baby enda da jo![]()
Haha jeg ser PLL![]()
Blææ . Eg vet precis Va du snakkar omvaske, koke, vaske og så koke igjen. En evig dans![]()
Jeg har også skravlet mer ennå lenge. Har det vært oppdatering?Fått skravlet litt i dag jeg da![]()
![]()
HahahaHehe jeg leter ikke etter det hullet altså![]()
Hadde helt glemt det forrige uke jeg også. Trodde ikke det begynte igjen før etter julBeste serien jo! Også har jeg helt glemt å sjekke når den skulle begynne på igjen![]()
Det tror jeg absoluttGjør nok det....
Men han blir nok fornøyd
Sesong 4Hvor langt er du nå da?![]()
Forrige oppdatering var litt over åtteJeg har også skravlet mer ennå lenge. Har det vært oppdatering?
Detter nok av lasset snart. Greys blir bare mer og mer spennende. Og jeg blir slappere på rettskrivning frontenSlapt på denne kanten også nå:/
Bra noen gjør det daJeg liker vel det meste med kokos![]()
Å jeg er også derForrige oppdatering var litt over åtte
Neste kommer når jeg er i drømmeland![]()
God natt og sov godtPå tide å finne senga her. God natt![]()
Men synes de tar så mye pauser hele tiden. Tenker det blir minst 2 uker julepause. Sånn sett er det jo fint å vente til en serie er ferdig så man kan se hele når man vil..men så var det den tålmodigheten daHadde helt glemt det forrige uke jeg også. Trodde ikke det begynte igjen før etter jul![]()
Har du smakt kokoskake da? Er jo så godtBra noen gjør det da)
Tror gubbis ville sett rart på megHahahaNei, det er kanskje like greit
![]()
Du er jo på 3.plass! Skravlehøne! Jeg er bare på 20.plass med 53 innlegg. Det er mer enn hva jeg har hatt på mange månederForrige oppdatering var litt over åtte
Neste kommer når jeg er i drømmeland![]()
Oi, så mye du har settSesong 4![]()