Der så jeg hva du haddeSer at jeg har kommet ut av trening ja.. føler jeg har skravlet mye idag, men lå "bare" på 99 innlegg..![]()
God start det da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Der så jeg hva du haddeSer at jeg har kommet ut av trening ja.. føler jeg har skravlet mye idag, men lå "bare" på 99 innlegg..![]()
Hahaha sa e vi fler om detUansett hvor god start jeg får, kan jeg ikke forstå at jeg skal klare 3000 altså![]()
Haha, jeg og! Håper å få inn 150 i dag, men vet ikke helt hvor lyst det ser ut.Ser at jeg har kommet ut av trening ja.. føler jeg har skravlet mye idag, men lå "bare" på 99 innlegg..![]()
Fordi jeg er usikker på når baby kommer og fordi det er jul/familietid. Blir derfor en kortere måned. Jeg må altså klare alt på 18 dagerFordi du har mye å gjøre, eller fordi 3000 generelt virker vanskelig å oppnå?
Orker ikke prøve på det heller altsåHahaha sa e vi fler om det![]()
Hehe, vi får prøve litt tilHaha, jeg og! Håper å få inn 150 i dag, men vet ikke helt hvor lyst det ser ut.![]()
God kveld
Flott dag her!
Så koselig med barseltreffer dere mange?
Alt er bra herWow, skal si skravlinga tok seg opp når det ble desember!!
Bra med damene?
Jada.. Er ikke verst! Hadde bare trodd jeg hadde litt merDer så jeg hva du hadde
God start det da![]()
Klarer da noen til i løpet av kveldenJada.. Er ikke verst! Hadde bare trodd jeg hadde litt mer![]()
Kjempe masse lykke til<3<3<3Krysser fingreneJeg er i gang med ny runde på pergo. Håper på positiv test til julaften
![]()
Nei det er klartJa kanske det . Men de dröjer ju det bara ut å merkar att de griner mer da. Kan liksom ikkje snu å gå in flera ganger igjen
Siden jeg er bunnet til sofaen er jeg ikke ferdig endaBle ferdig med den siste i dag!
Ohh kjempe gott eller så har du alternativ å köpa butterdeig eller laga butterdeig selv å fylla de upp enda enklare . Typ sånna her Vis vedlegget 148679Får google det, elsker å lage nye ting![]()
For en liten tass så jahihi. Bare litt voldsom ja![]()
Nei, ha vært litt av og på her idagSyns Ikke de var dårligt 99 da.du har väl ikke vart her inne i hela dag??
Hehe, bra vi er flere da! Kan være et tungt navn å være til tider. Altså, man kan bli litt tullerusk av seg selvDet hadde passet fint som mellomnavn her også![]()
Desember bare en gang I åretHehe, jaMen syns fortsatt det er litt mye jeg da... blir mye sukker hver dag i 24 dager for å si det sånn!