HeiiiEr her jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HeiiiEr her jeg![]()
Yes har det. Vært på tur med kengubarnet, spist på peppes, handlet siste julegaven og bare kost ossHeiiihatt en fin 1. Des?
Åh, hørtes skikkelig koselig ut! Vært hjemme med sykt barn idag jeg. Har kosa oss vi og daYes har det. Vært på tur med kengubarnet, spist på peppes, handlet siste julegaven og bare kost oss
Passet meg bra ogsåDet er i grunn fint![]()
Jøss merkelige greierBle ringt opp av sykehuset idag. Hun hadde så vidt rukket å presentere seg før hun sa "men jeg ser nå at det var i morgen jeg skulle ringe deg, så da ringer jeg tilbake da"kunne ikke bare satt opp time idag liksom??
Jeg har sett henneHadde nok sikkert noe med det å gjøre ja. Kengu hadde jo helt bv-fri mnd i nobember og. Ikke sett noe til henne idag?
Alle her nå2 av 3 her også![]()
Ja går bra herFin fint her altså.
Med deg?
Var det også, måtte benytte fridagen til å gjøre koselige ting.Åh, hørtes skikkelig koselig ut! Vært hjemme med sykt barn idag jeg. Har kosa oss vi og da![]()
Fått bhg plass da?Ja går bra her. Ferdig med permisjon nå og bruker opp ferien ut året
![]()
Men nå er du her for å stramme oss oppDet skjønner jeg
Ja, det er jo detSikkert bare koslig det på en slik dag![]()
Nei har nok ikke det enda:-/Fått bhg plass da?
Det synes jeg også:/Synd synes jeg
Med de premiekravene vil jeg tro det gjør detJa savnet mye!håper det varer en stund nå da
![]()
Det forstår jeg godt. Håper det ordner seg slik daJa, det er jo det
Hadde vært ekstra koselig om vi alle var samlet akkurat den dagen da![]()
Hehe, ikke lett å holde styr på altHaha, åja! Må visst begynne å følge med jeg![]()