;/Uff...så leit å høre
Snill du er som stiller opp![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
;/Uff...så leit å høre
Snill du er som stiller opp![]()
Ja det har jeg, travel men finHallo
Har du hatt en fin pause?
Ja har vært pratsomme idag ihvertfallDet klarer dere fint tror jeg
Vi har faktisk prøvdTenker: hvor lenge hadde han vært uinteressert om det ble vått og kaldt i buksa? Ikke bruk truse første tiden, for det minner veldig om bleie. Man utsetter jo ofte for å slippe maset med vask og skift... Hehe![]()
Ser dårlig ut for snø hele desDet gjør jeg også
Håper på snø hele desember![]()
Det gjør dessverre det:/Ser dårlig ut for snø hele des![]()
Hehe, gubbis sier jeg må kjøpe telefonene mine selv herfraSnart jul*skrive ønske liste til Julenisenne*
Velkommen tilbakeKommer sterkere tilbake etter middag![]()
Her begynner 8 åringen å bli ganske selvhjulpen så regner med det går braHehedet er lov å håpe
![]()
Har skjønt det der jaVi må ta igjen for en meget rolig november![]()
Ja me må pröva Holde den uppe denna mnd för mnd var det liteMå holde tempoet oppe![]()
Ja me må pröva Holde den uppe denna mnd för mnd var det liteMå holde tempoet oppe![]()
En typisk start på ny månedOoj, så lang tråd allerede! Er jo ennå 1des![]()
Det er godt å høreJa det har jeg, travel men fin
Hei lilleblomst.Heisann hoppsan Kengu![]()
Det er i grunn fintGjorde ikke det![]()
Ja, da er det håpHer begynner 8 åringen å bli ganske selvhjulpen så regner med det går bra
Uff....... jeg føler med deg, dingsebumser som skal inn i huset her må også kjøpes av egen lommebok, men i sommer gikk telefonen min til Dundas så da var det ikke noen håp og GS6 kom inn i huset ;PHehe, gubbis sier jeg må kjøpe telefonene mine selv herfra
(Er akkurat ferdig som lærling og har vært heldig fram til nå)
Jøss stille og rolig daVeldig rolig.
på topp 100 hadde 1. plass rett over 4.000 innlegg.
Ingen på 3.000 tallet
4 på 2.000 tallet, og bare 19 stykker hadde over 1.000 innlegg
Så flott han roet segDa sovnet omsider mini. Pupp funket ikke i kveld (og har ikke gjort det den siste tiden). Nå sovet han godt pakket inn i dyne i armene mine med litt nynning og småvugging![]()