Skravletråd desember

Han bruker fortsatt bleie på dagen da:) 3,5 år og uinteressert i både do og potte...
Tenker: hvor lenge hadde han vært uinteressert om det ble vått og kaldt i buksa? Ikke bruk truse første tiden, for det minner veldig om bleie. Man utsetter jo ofte for å slippe maset med vask og skift... Hehe:p

Er på julaften, så ikke lenge igjen nå :)
Har dere planer for jula da?
Så spennende :D
Julaften skal vi være hos mannens bror, kone og de 2 nevøene våre. Eller blir det juleverksted, kakebaking og mye familiebesøk. Også en del jobbing da :P

Har gitt opp alt av kjerringråd og. Orker ikke! Hun får bare komme når hun kommer. Kanskje det er primadonnanykkere allerede nå? :D
Det skjønner jeg godt. Greit å hvile og ha litt krefter til fødsel også :)
Starter i så fall veldig tidlig da:eek: :p

ja. 3000 blir tøft. Satser på en god start. Plutselig er jo jula her :p
Ja, ikke sant.. jula pleier jo å være høvelig rolig. Men tida fram mot jul kan jo brått være litt.. smstressende. Pynting, baking, vasking, avslutninger og diverse som skjer på skolen osv. I tillegg til at det blir litt ekstra for oss denne adventstida da:) Men skal prøve å roe mest mulig ned i år egentlig.. :)

Så spennende :D
Julaften skal vi være hos mannens bror, kone og de 2 nevøene våre. Eller blir det juleverksted, kakebaking og mye familiebesøk. Også en del jobbing da :P
Det hørtes jo veldig koselig ut :)

Kommer sterkere tilbake etter middag :D

Fikk lyst på ritz kjeks... tror jeg må sende gubben i butikken:-P
Har faktisk Ritz på bordet rett foran meg nå! :O guttungen som har spist mye av det idag for å prøve å stabilisere magen litt. Hørt at salt kjeks skal være bra så :)

Veldig greit å få unna litt bakst ja:)
Greit å servere til gjester. Vi blir jo hjemme hele jula :)

Ja, greit å ha :)
Ifjor var jeg gravid på denne tia og hadde lyst på alt! Bakte så mye..åsså hadde jeg ikke lyst på det når det var ferdig :p
I år derimot.. Nå skal det etast :p

Back
Topp