ja. Kan ikke klageGikk da ganske bra vil jeg si![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja. Kan ikke klageGikk da ganske bra vil jeg si![]()
Vi får prøve å holde tempoetFår håpe det fortsetter litt fremover også![]()
Har gitt opp alt av kjerringråd og. Orker ikke! Hun får bare komme når hun kommer. Kanskje det er primadonnanykkere allerede nå?Satser på at det snart starter av seg selv nå ja![]()
Er på julaften, så ikke lenge igjen nåGodt å høreNår er termin?
Får prøve så godt vi kanVi får prøve å holde tempoet![]()
Tenker: hvor lenge hadde han vært uinteressert om det ble vått og kaldt i buksa? Ikke bruk truse første tiden, for det minner veldig om bleie. Man utsetter jo ofte for å slippe maset med vask og skift... HeheHan bruker fortsatt bleie på dagen da3,5 år og uinteressert i både do og potte...
Hadde ikke trodd det skulle bli så braja. Kan ikke klage![]()
Så spennendeEr på julaften, så ikke lenge igjen nå
Har dere planer for jula da?
Det skjønner jeg godt. Greit å hvile og ha litt krefter til fødsel ogsåHar gitt opp alt av kjerringråd og. Orker ikke! Hun får bare komme når hun kommer. Kanskje det er primadonnanykkere allerede nå?![]()
Ja, ikke sant.. jula pleier jo å være høvelig rolig. Men tida fram mot jul kan jo brått være litt.. smstressende. Pynting, baking, vasking, avslutninger og diverse som skjer på skolen osv. I tillegg til at det blir litt ekstra for oss denne adventstida daja. 3000 blir tøft. Satser på en god start. Plutselig er jo jula her![]()
kanskje mål om å holde seg der?Det er bra
Jeg ligger på topp 3, det har vel aldri skjedd før![]()
Det hørtes jo veldig koselig utSå spennende
Julaften skal vi være hos mannens bror, kone og de 2 nevøene våre. Eller blir det juleverksted, kakebaking og mye familiebesøk. Også en del jobbing da![]()
Blir nok bedre når hun blir litt mer mobil!ja. Men det funker dårlighan vil jo se onkelungen. Dog sover hun enda endel
![]()
oj oj. Det har ikke jeg fått med megKanonkjipt.. ja er nok det. Så forventet kvalmen men ikke så intenst
Kanskje ut dagen ja, men ikke noe merkanskje mål om å holde seg der?![]()
Har faktisk Ritz på bordet rett foran meg nå! :O guttungen som har spist mye av det idag for å prøve å stabilisere magen litt. Hørt at salt kjeks skal være bra såFikk lyst på ritz kjeks... tror jeg må sende gubben i butikken![]()
Så utrolig deilig. Lager du remulade også?Lager de like før jul
Eventuelt lager flere små.
Her spises de raskt
Veldig greit å få unna litt bakst ja
Greit å servere til gjester. Vi blir jo hjemme hele jula![]()
ikke værst. Husker ikke hvor jeg lå. Men tror kanskje jeg klarer 20å idagKlarer fint 150 i dag
Lå på 3.plass![]()