Pakket inn noe i gråpapir og da fikk toåringen sette på klistremerker med nisser på. Det er stas.jeg elsker å pakke inn julegaver![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pakket inn noe i gråpapir og da fikk toåringen sette på klistremerker med nisser på. Det er stas.jeg elsker å pakke inn julegaver![]()
Du kan vel kjerringtriksene?! HahaJada, tror det!![]()
Skjønner det fort kan bli kjedelig ogsåJa, hver kalori spart kommer nok godt med. Men kan ikke bare late meg heller kjenner jeg. Trenger jo å bevege kroppen og! I tillegg til at man blir litt gal av å ikke gjøre no. Men enkelte ganger er formen såpass laber at jeg ikke har no valg heller. Det er litt kjedelig.
Hehe, ja sant:O Neida, er nok bare det at hun er like bedagelig som sin mor; ) tar det med ro liksom
![]()
Ja, det var noen som hadde ganske mange i november ogsåHaha, nei! Men det var jo noen som hadde sykt mange innlegg i november, så jeg.
mange som sikrer seg en god start på mndOoj, så lang tråd allerede! Er jo ennå 1des![]()
det må jeg og si meg enig iSå jeg er fornøyd med dagen![]()
er vel gøy å få hjelpe tilPakket inn noe i gråpapir og da fikk toåringen sette på klistremerker med nisser på. Det er stas.
Hehe, vi har en navneliste... men hva vi skal velge, det er ikke bare bare! Vi håper hun har navnet skrevet i panna når hun kommer viSkjønner det fort kan bli kjedelig også
Må vel ha en god blanding av hvile og litt aktivitet. Uansett ikke lenge igjen da. Plutselig har du baby hos deg
Har dere navn klart eller?
Sies at hun er prikk lik meghan var høy damen tenker utseende?
Litt over mitt budsjett ja...den er syyykt dyr :O
Har samsung tab så jeg har samme som på telefonenjeg finner ikke ladekabelen til paden jeg :O
Skjønner denHehe, vi har en navneliste... men hva vi skal velge, det er ikke bare bare! Vi håper hun har navnet skrevet i panna når hun kommer vi![]()
Satser på en del i morgen ogsådet må jeg og si meg enig i![]()
Appen som er treig? det hsr jeg også merket ....nei. Er via nettleser på mobilen. Sykt tregt![]()
Har prøvd det ene og det andre, men blir litt tullete av alle triksene jeg.. Man håper jo så veldig at de faktisk skal funke, og så gjør de ikke det!! Eller har du et triks jeg ikke har hørt om?Du kan vel kjerringtriksene?! Haha
litt enklereHar samsung tab så jeg har samme som på telefonen![]()
nei. Via nettleseren på mobilen. I Chrome og mozillaAppen som er treig? det hsr jeg også merket ....
sitter å håper min varer i 10 år, jegLitt over mitt budsjett ja...
Det høres gøy utDet er bra
Jeg ligger på topp 3, det har vel aldri skjedd før![]()
heheSies at hun er prikk lik megfamilien min syns det er skremmende .