så det er ikke det samme som.top 100?Fant en tråd her nå på generelt med link til alle premiene![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
så det er ikke det samme som.top 100?Fant en tråd her nå på generelt med link til alle premiene![]()
Deilig da. Middag, trening med vesla og bv når mannen drar på jobb : Dikke mye planer her. Forhåpentligvis se en god film ikveld om frøkna ikke legger seg for sent. Enn du?
Kjipt at du sliter med kvalmenJa, jeg er klar for desember. Faktisk så er jeg klar for 2016. For da håper jeg på å slippe å være kvalm å få en baby![]()
Hahahaha.. og nå spiller han. Så wii. Sosialt besøk![]()
Formen er ikke på topp?Ligge på sofaen og spise middag etterhvert. Så ligge på sofaen![]()
Ikke litt heller lengerja. Tastaturet henger ikke med når jeg skriver så fort heller![]()
Skal hun flytte?Da var alt av senge tøy, håndkler, puter og dyner og klær pakka ned. det tok sin tid og jeg fikk tømt både hovedsove rommet og Badet... Kommer kanskje til å bli ferdig med å pakke ned leiligheten til bestemor innen nesteuke om jeg forsetter slik XD Litt optimistisk!
Svimmelheten som er værst. Kvalmen er håndterbar. Er 9 uker nåKjipt at du sliter med kvalmen
Hvor mange uker er du nå?
Jeg blir med etter kl 20Absolutthar savnet det!
HahaRandom quote, ikke ikke quotet den andre.
Jeg er ikke ferdig med de 3 ukene enda, de har såvidt begynt men snart er de over![]()
![]()
Gravid i første trimester. Så er så svimmel og tidvis kvalmFormen er ikke på topp?
Når skal den leveres?takkmålet var å klare arbeidskravene tilknytta fagene. Så er godt fornøyd med å fått til de
jeg skriver alene
![]()
Endelig knekt den koden!hun klarte det igjen nå for en halvtime siden. Suuperstolt i blikket hennes![]()
Gleder meg. Håper formen blir bra til neste uke så jeg får prøvd på disse ukeneHahaja snaaart er de over!
mye å gjøre i des?Nei, ikke enda.. Vil jo helst klare det høyeste kravet som vanlig, men tviler på at det går denne mnd![]()
Kjedelig:/ Håper det vil gi seg snart. Du er sykmeldt?Gravid i første trimester. Så er så svimmel og tidvis kvalm![]()
jaa. Så stolte blikk på aEndelig knekt den koden!![]()
Ja, ble sykemeldt i 1,5 uke. Er bedre nå enn for en uke sidenKjedelig:/ Håper det vil gi seg snart. Du er sykmeldt?
Godt å høreAlt bra hos jm.
Fått time på kk om 1 uke, 8 des.
Middag, trening med vesla, legge barn og bvGod ettermiddag!
Her skal vi vel snart få laga noe middag... Ellers ingen planer
Du da?![]()