Skravletråd desember

Der var vel min effektive skravletid for i dag over, far og sønn kom hjem, så jeg får ta en prat med guttungen, og så dra og hente søsteren hans og så gjør meg klar for julenbord, jeg skal være på jobb klokken 16, altså ca 20 min å kjøre, så det er ikke verldig hastverk, men jeg skal jo hente henne (og det tar nå minst 20 min det også) og skifte på meg og gjøre meg klar og sånn.
Kos deg på julebord i kveld :)

Der var vel min effektive skravletid for i dag over, far og sønn kom hjem, så jeg får ta en prat med guttungen, og så dra og hente søsteren hans og så gjør meg klar for julenbord, jeg skal være på jobb klokken 16, altså ca 20 min å kjøre, så det er ikke verldig hastverk, men jeg skal jo hente henne (og det tar nå minst 20 min det også) og skifte på meg og gjøre meg klar og sånn.
Kos deg på julebord! :D

Rekker ikke annet sånn som hun drøyer:)
Du gjør jo ikke det :p
Du var jo ganske sikker på novemberbarn en god stund. Enda godt hun bestemte seg for å vente da. Men nå er hun jo mer enn klar for å møte verden da;)

Å ja, pinnekjøttet til jul henger til tørk på loftet hos pappa, sammen med fenalåret jeg dessverre ikke får kose meg med før babyen er ute av magen.

Julebordet er med jobb ja, blir kjekt det, nå har jeg jo ikke vært på jobb på noen uker heller.

Vi skal kose oss med god mat og så skal vi på julekonsert :)
Deilig. Fenalår liker jeg ikke, så der lider jeg ingen nød...men savner å gafle i meg salami og div annen spekemat.

Da er det kjekt å treffe kolleager igjen.
jeg har vært en liten tur innom i dag:)
Julekonsert så kos...med hvem:)?

Jada. hehe..:D Bra det...og vil ha en del å gå på med hensyn til ammingen også. sist raste jeg ned og ble undervektig
Ja, da er det greit å ha litt! Jeg håper jeg raser ned med amming også, gjerne mer enn jeg har lagt på meg i svangerskapet :p

Ja, veldig. Kortene er matte, foretrekker det fremfor sånne glossy. :) og så fikk jeg dem til 40%!
Vi bestilte også til tilbudspris i fjor;)
Det rakk vi ikke i år.

Back
Topp