Skravletråd desember

Ja, nå skal vi bare kose oss med desember (og få i boks alle juleforberedelsne) og så er det jul. Og så er det tid for baby :)
Det blir fint :) håper formen din holder seg utover desember :)

hehe...flere enn meg ja...det er jo bare så godt:D og med masse karri på...ååhh heaven:D<3
Vi hadde det forrige uke, tviler på t gubbis vil lage det til meg igjen denne uka , han er ikke så veldig glad I det :p

Du må skynde deg nå :eek:

Mobil på lader, meg på pc mens mannen handler og henter eldste, så henter jeg yngste etterpå. Da får begge oppfylt "hente først" ønsket sitt, som går på å ikke måtte være med og hente den andre.

Null problem, jeg kan selvsagt dra inn på sykehuset om jeg vil (her er bare ett, så det er ikke noe relevant "søke fødseplass", men jeg er jo registrert der, var på UL og sånn. Kommer baby før hun kan ta mot, eller at det oppstår komplikasjoner på slutten av avangerskapet som gjør at det ikke er aktuelt, kan jeg dra på sykehuset og føde. Det kan evt også bli aktuelt å overflytte meg dit underveis om noe ikke går helt som det burde. Men utgangspunktet er at jeg planlegger hjemmefødsel med jordmor her :)
Er det langt fra deg til sykehuset? Du er tøff :) og håper jo for din del at du får det til hjemme :)

Vi hadde det forrige uke, tviler på t gubbis vil lage det til meg igjen denne uka , han er ikke så veldig glad I det :p
Ingen favorittmiddag hos mannen heller:P men O.J. elsker det da så vi har det ofte heldigvis:) men ikke denne uken...men da må det bli neste;)

Gavebyttesamling! :D

Jepp.

Før i tiden så samles alle hos mormor og morfar på min morfars bursdag og byttet gaver der, han hadde bursdag rett før jul nemlig. Og de som ikke var i hus da eller var glemt ble byttet julaften for da var jo også alle innom der, så det ble "det står en pose gaver til x i gangen", liksom.

Men mormor og morfar er døde, og man setter ikke igjen posene med gavene på gravstedet og regner med at rett mottaker tar dem med seg...

Så ei av mine tanter ordner til en førjulssamling 20.12, da serverer hun julekaker og sånn, så kommer vi innom for kortere eller lenger tid. Hun har ordnet en plass for hver famiie hvor vi setter gavene, vi deler ut julekort og tar med oss det som står på vår plass når vi drar hjem. Det er nemlig en del gaver litt på kryss og tvers i slekta av folk vi ikke akkurat ser så ofte, type at min kusines datter som er på alder med våre får gave, men vi treffer dem egentlig bare i bursdagsselskap, og jeg gir til noen av mine tante/onkler, så i stedet for at alle skal besøke alle, så har vi den samlingen. Veldig koselig!

Jeg har hukommelse som en gullfisk, gravidtåke...
Merker det selv også. Må ha lister på det meste for tida og noterer flittig i kalenderen :p
Til vanlig har jeg stort sett det meste i hodet. Kan bare glemme det nå..

Mobil på lader, meg på pc mens mannen handler og henter eldste, så henter jeg yngste etterpå. Da får begge oppfylt "hente først" ønsket sitt, som går på å ikke måtte være med og hente den andre.
Det var jo en god løsning :)
Skal hente i barnehagen selv om en halvtimes tid :)

Back
Topp