Det blir fintJa, nå skal vi bare kose oss med desember (og få i boks alle juleforberedelsne) og så er det jul. Og så er det tid for baby![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir fintJa, nå skal vi bare kose oss med desember (og få i boks alle juleforberedelsne) og så er det jul. Og så er det tid for baby![]()
Det syns jeg også...hehe..tørr fiskegratengDu fortjener en skikkelig sykehusmiddag![]()
Vi hadde det forrige uke, tviler på t gubbis vil lage det til meg igjen denne uka , han er ikke så veldig glad I dethehe...flere enn meg ja...det er jo bare så godtog med masse karri på...ååhh heaven
<3
Kan ikke huske alt heller![]()
Yes er liksom detJa nå ser du jo lys i tunnelen![]()
Du må skynde deg nå![]()
Veldig deiligPinnekjøtt er deilig.
Jeg skal på julebord i dag!!
Er det langt fra deg til sykehuset? Du er tøffNull problem, jeg kan selvsagt dra inn på sykehuset om jeg vil (her er bare ett, så det er ikke noe relevant "søke fødseplass", men jeg er jo registrert der, var på UL og sånn. Kommer baby før hun kan ta mot, eller at det oppstår komplikasjoner på slutten av avangerskapet som gjør at det ikke er aktuelt, kan jeg dra på sykehuset og føde. Det kan evt også bli aktuelt å overflytte meg dit underveis om noe ikke går helt som det burde. Men utgangspunktet er at jeg planlegger hjemmefødsel med jordmor her![]()
Ikke noe mer nytt nå enn for 1 uke siden nei...samme gamleingen tegn på fødsel snart?
Håper det altsåSå bra at det gikk fint på timen
Satser på at du går i fødsel selv før den tid![]()
å nei nei. Blir bare rullingHaha, nå har hun nok ikke tid til å sove!![]()
Desverre jaDu er her fortsatt ja![]()
Det blir detblir spennende å se![]()
Ja, har klart mye nå. Går unna så langt i dagNei, vi har vel ganske mange bare bare på å skravle med hverandre![]()
Ingen favorittmiddag hos mannen hellerVi hadde det forrige uke, tviler på t gubbis vil lage det til meg igjen denne uka , han er ikke så veldig glad I det![]()
Selv om ikke du var så fornøyd med kroppen din nå, er det tydeigvis en annen som er veldig fornøyd med denDesverre ja![]()
Gavebyttesamling!![]()
Det skjønner jeg godtSer ut som det blir det samme her![]()
Merker det selv også. Må ha lister på det meste for tida og noterer flittig i kalenderenJeg har hukommelse som en gullfisk, gravidtåke...
Det var jo en god løsningMobil på lader, meg på pc mens mannen handler og henter eldste, så henter jeg yngste etterpå. Da får begge oppfylt "hente først" ønsket sitt, som går på å ikke måtte være med og hente den andre.