Du har klatret godt opp på lista til neste oppdatering dajeg tror ikke jeg hadde noen på forrige oppdatering![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du har klatret godt opp på lista til neste oppdatering dajeg tror ikke jeg hadde noen på forrige oppdatering![]()
hørte noen sa 4?Par timer til neste oppdatering?
håper detDu har klatret godt opp på lista til neste oppdatering da![]()
hehe...nei...og iallefall ikke ribbe santVel du trenger ikke å stresse med mat for min del altså Haha![]()
Eller du hadde faktisk 24 og jeg hadde 23håper det![]()
ja. Jeg måtte utsette den oppgaven til igår siden jeg ble gravid og så dårlig. Klartr 4 eksamener høygravid, men oppgaven ble for mye. Så nekter å utsette den igjenSmålig! Du får bare stå på ditt!![]()
ingen tegn på fødsel snart?Alt bra hos jm.
Fått time på kk om 1 uke, 8 des.
Siste hos jm. i dag ja.Hehe, ja sant! Blir vel siste jm kontroll det? Jeg skal i hvert fall ikke mer til jm, men venter på tlf fra sykehus idag. Eller i mårra![]()
Så bra at det gikk fint på timenAlt bra hos jm.
åh. Da var jeg visst medDu lå der på forrige oppdatering også
14. Plass![]()
Satser på at vi har noen flere i 16 tidenHadde litt over 20 selv![]()
Det skjønner jeg! Imponerende med å ha klart 4 da!!! Hva tenkte du å skrive om?ja. Jeg måtte utsette den oppgaven til igår siden jeg ble gravid og så dårlig. Klartr 4 eksamener høygravid, men oppgaven ble for mye. Så nekter å utsette den igjen![]()
Mange nokåh. Da var jeg visst medmen kan ikke ha vært med mange
![]()
det har jeg ogVar ikke veldig tidlig på jeg heller, men har tro på 100![]()
Vi har hatt jaVi har ikke pleid å gjøre det vi. Dere da?
Ingen tvil om at vi har klart litt mer nå daSatser på har noen flere i 16 tiden![]()
Du er her fortsatt jaAlt bra hos jm.
Jahaha. De er søte da når de ruller så ivrig![]()