Blir spennende ja. Gleder meg, men skal ha unna jula førstSå bra! Blir spennende!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir spennende ja. Gleder meg, men skal ha unna jula førstSå bra! Blir spennende!
hahah. Burde kanskje hatt detTrodde du hadde kontroll når du spurte meg da![]()
Når er du ferdig i dag da?Halloher er det jobb!
Du da?![]()
Hvorfor det?!?Fytti, NÅ ble jeg forbanna!!:O
bare masse tellingDa blir det så lite skriving![]()
skolegreier. Men skal nok få krangla meg til å få lov å skrive bacheloren minHvorfor det?!?![]()
Vi må jo også sende en del til svigerfamilien, så de er det greit å få i hus, så vi får det avstedGreit å få unna tidlig, før det blir kaos i butikkene i alle fall
Jeg liker ikke handle julegaver i siste liten..
Gjør ikke jeg heller. Sjekka ikke totalen før jeg begynte skravlinga denne månedenhahah. Burde kanskje hatt det![]()
Men jeg følger sjelden med det![]()
Det tenkte jeg ikke påGjør ikke jeg heller. Sjekka ikke totalen før jeg begynte skravlinga denne måneden![]()
Ja, da har man jo en frist å ta hensyn til ogsåVi må jo også sende en del til svigerfamilien, så de er det greit å få i hus, så vi får det avsted
Det tenkte jeg du pleide å gjøreDet tenkte jeg ikke på
Heldig du erHurra ja![]()
Snart ferdig med de 3 mest stressende ukene i året hurra![]()
Er det da en jordmor du bare kan ringe til når som helst som blir med? Har du født til termin før, eller blitt satt igang?Blir spennende ja. Gleder meg, men skal ha unna jula først
blir nok bare hjemmedag med frøkna. Skulle egentlog ut, men vil ikke dra ut med henne før vannkoppene er helt borteHalloher er det jobb!
Du da?![]()
Fikk sovet 1,5 timerFikk du sove litt?![]()
Har det.Ja, da har man jo en frist å ta hensyn til også![]()
Skulle du ikke få lov til å skrive bacheloroppgaven din?skolegreier. Men skal nok få krangla meg til å få lov å skrive bacheloren min