Hvor mange er vi?

Ja det er dyrt. Spesielt vinterklær :) kjøper ofte når det er salg etter en vinter eller om det blir solgt fjorårets klær til halv pris å sånt :) g-sport er en av dem jeg har kjøpt mest dresser, jakker og sko fra :D og er såå fornøyd med Stormberg sine dresser.. tåler vanvittig mye vann haha :D

Ja arv er supert :D glad jeg sparte på alt etter Emira :) også bytter jeg og søsteren til sambo klær :p alt etter Liana får hun, for hun har en datter på 1,5 år :D så får vi klæra ettet sønnen hennes.. også gir jeg gutteklæra etter han og Leoh, videre til en annen gutt i samme slekt haha.. så her går klæra på rundgang :D

Jeg har aldri prøvd stormberg dressene faktisk. :)
I år har han minature som hoveddress i barnehagen, og 2 andre( en hjemme + en på hytta) Ene av de på 56% og andre arv;)

Høres ut som en veldig kjekk ordning:D

Klar for des. nå da:D?
Får ungene kalender:D?
 
Jeg har aldri prøvd stormberg dressene faktisk. :)
I år har han minature som hoveddress i barnehagen, og 2 andre( en hjemme + en på hytta) Ene av de på 56% og andre arv;)

Høres ut som en veldig kjekk ordning:D

Klar for des. nå da:D?
Får ungene kalender:D?

Er også utrolig fornøyd med skogstad sine dresser. Når jentene har brukt dem i bhgen og det har vært bare våt snø og slaps, så har de vært en av de få som har vært tørre :) også er dem lette i vekt å :D Reima tec er jo også ganske bra :)

Litt tregt svar, men ja! Haha endelig juuuul :D:D:D ungene har fått kalender ja :) veldig fornøyde hittil :D regner med at Oliver også har kalender? :)
 
Er også utrolig fornøyd med skogstad sine dresser. Når jentene har brukt dem i bhgen og det har vært bare våt snø og slaps, så har de vært en av de få som har vært tørre :) også er dem lette i vekt å :D Reima tec er jo også ganske bra :)

Litt tregt svar, men ja! Haha endelig juuuul :D:D:D ungene har fått kalender ja :) veldig fornøyde hittil :D regner med at Oliver også har kalender? :)

hva er prisen på skogstad da og vannsøylen:)?
ja de er bra reimatec,men den fra minature er såååå fiin:rolleyes:
30% på reima på babyshop i dag forresten:p

ja selvsagt;)han har pakkekalender. dine da?
 
hva er prisen på skogstad da og vannsøylen:)?
ja de er bra reimatec,men den fra minature er såååå fiin:rolleyes:
30% på reima på babyshop i dag forresten:p

ja selvsagt;)han har pakkekalender. dine da?

Prisen ligger vel på samme linje som reima sine hvertfall :) vannsøylen husker jeg ikke. Men den er bra :) og stoffet er sånn at vannet renner mer av enn å trekke seg inn ;) hvertfall på de jeg har hatt da..

Hehe ja og på siden til Reima har dem mye på 50% :D meeeen alle ungene fikk hver sin nye dress i gave nå i helgen :)

Mine har også pakkekalender :D men vurderer å ha sjokoladekalender neste år. Er jo det dem helst vil ha alikevel :p like ille som mora haha
 
Prisen ligger vel på samme linje som reima sine hvertfall :) vannsøylen husker jeg ikke. Men den er bra :) og stoffet er sånn at vannet renner mer av enn å trekke seg inn ;) hvertfall på de jeg har hatt da..

Hehe ja og på siden til Reima har dem mye på 50% :D meeeen alle ungene fikk hver sin nye dress i gave nå i helgen :)

Mine har også pakkekalender :D men vurderer å ha sjokoladekalender neste år. Er jo det dem helst vil ha alikevel :p like ille som mora haha
Ok det høres bra ut da.
Vi fikk en fra nordbjørn her om dagen,aldri hørt om. heldivis feil str så den passer kanskje neste år. var gave

hihi ja billigere er det og
 
Ok det høres bra ut da.
Vi fikk en fra nordbjørn her om dagen,aldri hørt om. heldivis feil str så den passer kanskje neste år. var gave

hihi ja billigere er det og

Tror jeg har hørt navnet, men ikke sikker på åssen dress det er :) åssen størrelse er det?

Den Leoh fikk er fra P.O.P og i str 104. Hang litt ved beina, men ikke så mye at det ble posete. Så kan jammen bruke den nå :eek: ellers var den beregnet til neste år. Og tror nok den vil passe til da også :)
 
Tror jeg har hørt navnet, men ikke sikker på åssen dress det er :) åssen størrelse er det?

Den Leoh fikk er fra P.O.P og i str 104. Hang litt ved beina, men ikke så mye at det ble posete. Så kan jammen bruke den nå :eek: ellers var den beregnet til neste år. Og tror nok den vil passe til da også :)
Det var i str 98.
Nå bruker han 86/92.
Så kan jo være den er for liten også, hmm...
lureste ville gjerne vært å byttet...hmm...usikker.
Dressen så ellers i grunn veldig fin ut.
Prøvde den på han og det så ganske morsomt ut...han kunne svømme i den:p haha
 
Det var i str 98.
Nå bruker han 86/92.
Så kan jo være den er for liten også, hmm...
lureste ville gjerne vært å byttet...hmm...usikker.
Dressen så ellers i grunn veldig fin ut.
Prøvde den på han og det så ganske morsomt ut...han kunne svømme i den:p haha

Tror nok den vil passe til neste år :) 98 er jo str 3 år :)
 
Nesten ferdig! Venter på en del pakker som er bestilt over nett.. og har igjen å kjøpe 2-3 stykker :) men vet hva jeg skal kjøpe lissom :D er du helt ferdig?
 
Så deilig å være ferdig med alt. Vi pynter til jul i dag, treet og alt. Så blir det pepperkakebaking og pynte hus osv i løpet av uka. To julegaver igjen, mannen og en halvtåring:)
 
Jeg har glemt gruppen men skal være mer aktiv nå :)
 
Innom av og til, men henger mest på september 2016:) Termin i begynnelsen av september:)
 
Back
Topp