Babypakke

Frkfurnes89

Blir kjent med forumet
Er det noen som vet når de gratispakkene fra apoteket, libero og slikt kommer i posten? Har termin i februar, men vi flytter fra Haugesund til Bergen i januar, så er litt redd for at de kommer etter vi har flyttet.. Går det eventuelt an å bytte adresse på dei? Noen som vet?

Man må hente selv :) Har hentet fra kiwi og Rema selv. Får ikke bestilt fra apoteket selv, da jeg har barn fra før,
Så jeg må bestille på mannen.

Må man ha noe hentekort for å hente på kiwi, så noe om d på nettet.

Ja, du får i posten. Følger butikken retningslinjene skal pakken scannes i kassen, sammen med en strekkode på lappen man får i posten :)

Jeg finner ikke ut hvordan jeg registrerer meg for å motta den til kiwi :/

Ja, du får i posten. Følger butikken retningslinjene skal pakken scannes i kassen, sammen med en strekkode på lappen man får i posten :)

Har du "jukset " med termin eller er det bare jeg som ikke har fått hentelappe fra libero?

Har du "jukset " med termin eller er det bare jeg som ikke har fått hentelappe fra libero?

Jeg skrev termindato 18.02, og kunne hente f.om 18.11 i en kiwibutikk.
Samme var det med Rema 1000, med termin 18.02 kunne jeg hente pakken 18.11 :)

Jeg skrev termindato 18.02, og kunne hente f.om 18.11 i en kiwibutikk.
Samme var det med Rema 1000, med termin 18.02 kunne jeg hente pakken 18.11 :)

Skjønner ikke hvorfor jeg ikke får hentelappe jeg da. Har allerede hentet på REMA og apotek1... Har termin 10.02.16 men meldte meg inn i liberoklubben allerede ib uke 6 eller noe :p

Jeg har heller ikke mottatt noe fra Liberoklubben. Det står at det skal komme hentelapp i posten når termin nærmer seg, men jeg har ikke fått noe enda. Dere andre som har hentet på kiwi, fikk dere hentelapp i posten?

Jeg har heller ikke mottatt noe fra Liberoklubben. Det står at det skal komme hentelapp i posten når termin nærmer seg, men jeg har ikke fått noe enda. Dere andre som har hentet på kiwi, fikk dere hentelapp i posten?
Jeg trengte ikke lapp. Og fikk fem pakker. :rolleyes:
Kjenner butikksjefen da, var hun som insisterte. :rolleyes:

Jeg har fått hentelapp på Libero sin, men ingen andre.. :-/

Back
Topp