Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ÅjaLibero har en pakke man kan hente på Kiwi ja
Jeg trengte ikke lapp. Og fikk fem pakker.
Kjenner butikksjefen da, var hun som insisterte.![]()
Jeg fikk en loten pakke bleier, våtservietter, rangle, noen klistremerker og noe badeolje og salve eller noe. Helt greie.er de verdt det? Er de gode inni?
Fins det flere..?Har bare giddet å hente ut Libero sinDen er super. Også skal jeg hente rema 1000 fordi jeg er nysgjerrig. Og den til apotek1. De andre dropper jeg
![]()
Fins det flere..?
*kremt* synes du skal innom kiwi på veien hit på fredag.....Jeg trengte ikke lapp. Og fikk fem pakker.
Kjenner butikksjefen da, var hun som insisterte.![]()
Rema1000 sin fikk jeg bestilt på nett, så fikk jeg beskjed om fra når jeg kunne hente denSå om eg forsto alle riktig nå, så kommer alle hentelappene i posten rundt uke 32 utenom Rema1000 og apotek1 sine, dei kommer på mail?
Har dessverre for mye skam i kroppen. Fem holder.*kremt* synes du skal innom kiwi på veien hit på fredag.....![]()
Samme herJeg venter spent på hentelapp fra Kiwi/libero, men har fått fra apotek1 og Rema 1000
:'(Har dessverre for mye skam i kroppen. Fem holder.![]()
![]()
Det fikk jeg også! Måtte prøve 4-5 ganger før det gikk.Får bare feilmelding når jeg forsøker å bestille Rema1000 sin pakke..
Samme her - fikk det til til slutt ☺Det fikk jeg også! Måtte prøve 4-5 ganger før det gikk.