Tror jeg må forlate dere snart :/

Så utrolig trist! Sender deg mange varme klemmer ❤
 
<3 :(
 
Så trist å høre. Hvor langt er du på vei?? Jeg var innlagt for det samme for endel år siden. De mistenkte at jeg var gravid utenfor livmoren da jeg hadde smerter og at de ikke fant noe i livmoren ved ul. Jeg ble lagt inn og de foretok en kikkhulls opr. De fant ikke noe i eggstokkene mine. På det tidspunktet var det fortidlig å se noe på ul. Etter noen uker satt spira der den skulle :) Ønsker deg lykke til uansett hva som skjer. Klem
 
Takk jenter! ❤ det viste seg etter operasjon at det ikke var graviditet utenfor livmor, de var ganske sikre ettersom jeg hadde de smertene jeg har og hvor jeg har de og blødningen samt. Det de så i ultralyd så ut som graviditet utenfor livmor. Og både de og jeg var forbredt på at du skulle fjerne ene eggelederen i og med at det var der det var gravidtetsprodukt. Men heldigvis, ble ingenting fjernet Sånn sett. Smertene og blødningen kom av annet sted, og de har "fikset" det.
De anntar at jeg har hatt vanlig spontanabort. Det rare er at jeg ikke har sett til klumper eller store mengder med blødning. Når man er 8 uker + må man nesten forvente mer. Hcg nivået er fremdeles høyt og det var lik igår og dagen før, så jeg skulle til min fastlege å ta nu hcg prøve å se om den har sunket eller om det er på samme nivå.
Konklusjon: ingen graviditet i livmor eller utenfor livmor.
Sjekker ut av sykehuset senere idag.

Ønsker resten av dere fin søndag videre samt. At graviditeten deres går som planlagt :)
 
Så trist å høre. Hvor langt er du på vei?? Jeg var innlagt for det samme for endel år siden. De mistenkte at jeg var gravid utenfor livmoren da jeg hadde smerter og at de ikke fant noe i livmoren ved ul. Jeg ble lagt inn og de foretok en kikkhulls opr. De fant ikke noe i eggstokkene mine. På det tidspunktet var det fortidlig å se noe på ul. Etter noen uker satt spira der den skulle :) Ønsker deg lykke til uansett hva som skjer. Klem
Hei. Jeg opplevet akkuratt samme nu. De fant ingenting i livmor eller utenfor, og ikke sett noe til såpass kraftige blødninger og klumper. Hcg nivået var ganske høyt igår og dagen før, så skal jeg ta ny en etter 2 dager så får vi se.
De fant andre blødninger og mener at det er en tilstand hvor hormonspiral og p-piller ville hjelpe. For under mens får som regel folk blødning kun fra livmor, mens min kommer også fra andre steder, hvor de "brant åpningen" og fjernet blødningen som var inne. Jeg forklarer ganske dumt, vet ikke om du forstod mye av dette. Resultatet får jeg om 3-4 uker om det er nødvendig for meg å bruke spiral og p-piller.
Tusen takk ❤
 
Så trist å høre. Hvor langt er du på vei?? Jeg var innlagt for det samme for endel år siden. De mistenkte at jeg var gravid utenfor livmoren da jeg hadde smerter og at de ikke fant noe i livmoren ved ul. Jeg ble lagt inn og de foretok en kikkhulls opr. De fant ikke noe i eggstokkene mine. På det tidspunktet var det fortidlig å se noe på ul. Etter noen uker satt spira der den skulle :) Ønsker deg lykke til uansett hva som skjer. Klem
8+5 idag egentlig
 
Hei. Jeg opplevet akkuratt samme nu. De fant ingenting i livmor eller utenfor, og ikke sett noe til såpass kraftige blødninger og klumper. Hcg nivået var ganske høyt igår og dagen før, så skal jeg ta ny en etter 2 dager så får vi se.
De fant andre blødninger og mener at det er en tilstand hvor hormonspiral og p-piller ville hjelpe. For under mens får som regel folk blødning kun fra livmor, mens min kommer også fra andre steder, hvor de "brant åpningen" og fjernet blødningen som var inne. Jeg forklarer ganske dumt, vet ikke om du forstod mye av dette. Resultatet får jeg om 3-4 uker om det er nødvendig for meg å bruke spiral og p-piller.
Tusen takk ❤
Er det endometriose du mener? Godt det ikke var nødvendig å fjerne eggstokk! :)
 
Back
Topp