Tror jeg må forlate dere snart :/

uff da.... håper det ikke betyr noe negativt :/
blør du noe med klumper da ?
masse lykke til :( <3
 
Uff :( har du vært hos legen å tatt blodprøve? Håper det går greit for deg og at det bare e en ufarlig blødning!
 
Huff.. Så utrolig leit å høre :( kjenner følelsen så alt for godt.. Ser ut til at jeg også forlater gruppa snart.. Sender en stor og god klem til deg :Heartpink
 
:( Så trist
 
Så trist! Håper det går bra, tross blødninger! ❤
 
Tusen takk for omtanken. Jeg har forsøket å kontakte lege, men de hadde stengt for dagen, og legevakta har jeg aldri fått hjelp hos, så jeg valgte å ringe fastlegen idag og få en hastetime, får sikkert henvisning til KK. Jeg har så vondt og blødningen har ikke gitt seg. Det er både ferskt og "gammel/brunt" blod. Tatt smertestillende, men samt. Tørr jeg ikke ta flere. Jeg gruer meg til legesjekk.
Klem jenter ❤ skal holde dere oppdatert
 
Tusen takk for omtanken. Jeg har forsøket å kontakte lege, men de hadde stengt for dagen, og legevakta har jeg aldri fått hjelp hos, så jeg valgte å ringe fastlegen idag og få en hastetime, får sikkert henvisning til KK. Jeg har så vondt og blødningen har ikke gitt seg. Det er både ferskt og "gammel/brunt" blod. Tatt smertestillende, men samt. Tørr jeg ikke ta flere. Jeg gruer meg til legesjekk.
Klem jenter ❤ skal holde dere oppdatert

Hvordan går det?
 
Hei. Dessverre.. Enten har jeg SA nå eller så er det graviditet utenfor livmoren, så jeg er innlagt nu. De mistenker sterkt gravid utenfor livmor, og skal overvåkes til imorgen i tilfelle det er nødt til operasjon. Takk for omtanken jenter. Da takker jeg for meg!
 
Hei. Dessverre.. Enten har jeg SA nå eller så er det graviditet utenfor livmoren, så jeg er innlagt nu. De mistenker sterkt gravid utenfor livmor, og skal overvåkes til imorgen i tilfelle det er nødt til operasjon. Takk for omtanken jenter. Da takker jeg for meg!

Uff :(
Sender deg en kjempe stor trøste klem og ønsker deg masse lykke til videre <3
 
Back
Topp