Junijentenes skravletråd :)

Neimen, for en dag :( at ikke folk kan dra frem smilet og gratulere?? Kjenner jeg blir provosert!
Neimen da... Kunne de ikke late som de ble glade om ikke annet??? Makan. Og de kan da ikke forvente at alle har lyst til å si det før det er trygt.... Uff. Skuffet på dine vegne jeg

Veldig enig! Hvor mye koster det å dra på et smil og si gratulerer da? Er vel etablerte, har ei jente fra før og stødig økonomi. Er liksom ingen grunn til at vi ikke skulle få en til.

Når jeg gikk så sa jeg bare gratulerer med nytt barnebarn da! Så fikk jeg til svar -håper det blir jente, de er mye koseligere! Og det sa hun forran mine to nevøer. Trenger å få seg en smikk på hånda og et kurs i folkeskikk den dama der!

Veldig enig! Hvor mye koster det å dra på et smil og si gratulerer da? Er vel etablerte, har ei jente fra før og stødig økonomi. Er liksom ingen grunn til at vi ikke skulle få en til.

Når jeg gikk så sa jeg bare gratulerer med nytt barnebarn da! Så fikk jeg til svar -håper det blir jente, de er mye koseligere! Og det sa hun forran mine to nevøer. Trenger å få seg en smikk på hånda og et kurs i folkeskikk den dama der!
Hun sa hva for noe????? Shit pomfritt den dama burde hatt et kurs i skikk og bruk ja. Gale, gale verden. Men forventer ikke en bedre reaksjon fra Svigers her når jeg tenker etter ;)

Vel, sambo ble med og delte nyheten og den responsen vi fikk var... Stillhet. Også: ja, familien vokser...
Også ble mor sur for at jeg sa nei den ene gangen hun spurte. Det var når jeg nettop hadde funnet det ut! Hadde lyst å bare skrike ut at hadde hun klart å holde på en jævla hemlighet så kunne hun kanskje fått vite det før! Men holdt meg for hod til det. Kjente egentlig at jeg bare ble skuffa over at hun ikke engang kan si gratulerer.

Ble en drittdag dette her. Bare å gå og legge seg og håpe morgendagen blir bedre!
Kjenner jeg blir skikkelig lei meg og provosert på dine vegne!! :(
Hadde noen kommet med den siste kommentaren der til meg så tror jeg jaggu jeg hadde smelt ut noe mindre pent! :O selv om det hadde vært mamma :p sånt sier man bare virkelig ikke!!! Spesielt ikke med barn tilstede!

Vel, sambo ble med og delte nyheten og den responsen vi fikk var... Stillhet. Også: ja, familien vokser...
Også ble mor sur for at jeg sa nei den ene gangen hun spurte. Det var når jeg nettop hadde funnet det ut! Hadde lyst å bare skrike ut at hadde hun klart å holde på en jævla hemlighet så kunne hun kanskje fått vite det før! Men holdt meg for hod til det. Kjente egentlig at jeg bare ble skuffa over at hun ikke engang kan si gratulerer.

Ble en drittdag dette her. Bare å gå og legge seg og håpe morgendagen blir bedre!

Huffda..
Det er så tris at folk reagerer slik, skulle tro vi presset på andre våres valg( om du forstår)

Jeg forventer meg noen kjipe reaksjoner også..
Nok defor vi venter...

Klem

:(
Du trenger en ny dag.

:o :o :o
Kan det være noe er i veien? Eller er det bare sånn de/hun er?

Når man er på julebord, møkk sliten, bare drita folk(spesielt mannen..), og skulle vært i land for en time siden... og båten ikke kan legge til pga vind, og muligens må sirkle rundt til morrakvisten.. Da er det jævlig bedritent å ikke ikke kunne knerte en flaske fra taxfree!!

Uff, synd dette var reaksjonen dere fikk. Sender over en god klem, og håper virkelig dagen i morgen blir bedre <3

Å herre...
Beklager men slike ting får meg til å se litt rødt.

En klem..

Når man er på julebord, møkk sliten, bare drita folk(spesielt mannen..), og skulle vært i land for en time siden... og båten ikke kan legge til pga vind, og muligens må sirkle rundt til morrakvisten.. Da er det jævlig bedritent å ikke ikke kunne knerte en flaske fra taxfree!!
Tenkte sååå mye på deg når jeg hørte vinden ule utenfor

Huff! Misunner deg ikke den! Høres helt grusomt ut. Håper dere er kommet dere i land nå!

Mandag ja.. Måtte denne uken gå fort! I morgen er det bursdagsfeiring, onsdag skal jeg være med mamma (som ikke vet noe)en hel dag(håper jeg ikke svimer av), fredag er det nakkefoldsscanning på ul og lørdag er det 12 uker!!!!! Håper alt er bra på fredag så jeg snart kan si det til noen

Så søte dere er. Vi kom i land klokka 05, smått sliten da gitt..
Spent på hvordan ståa på jobben til mannen blir i dag, haha
Vel da har de faktisk bare seg selv å takke hehe. Julebord på båt :depressed:

Ei venninne av meg hadde også julebord på danmarksferja. Tur-retur samme dag. Alle lå å spydde pga dårlig vær! Kjempetur hehe

Jeg blir jo kvalm bare jeg ser på en båt så båt i november/desember? Nei takk hehe

Blir jeg også, eller hele året faktisk.
Tok ferger nedover til sørlandet i oktober, var helt utslått..
Mannen merket ingenting.

Levert minsten i BHG, så innom legen - fått UVI, hurra.
Ble litt julepynt med hjem, og et sjarmerende skjevt ceder tre, gleder meg til å få det plantet i hagen til våren.
Nå får det stå i inngangspartiet med lys på ut desember.

Back
Topp